Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

533.nap

hogy is van? ide a rizs, oda a lencse, vagy fordítva ? Reggel szokás szerint anyával reggeliztem, és utána nagyon érdekes új játékot játszottunk: rizsszemeket és lencsét válogattunk. Nagyon aprók ám a rizsszemek! Ma tornán voltunk, és csak kevés régi ismerősöm volt, és sok új gyerek. Én pedig egy szivacsnyomdával egy nagyon szép falevelet festettem! Anya pedig ragasztott még rá egy hernyót és egy katicát. Így még szebb lett a falevelem. Hazafelé a Dédivel is találkoztunk és együtt elmentünk ebédért és ebéd közben még a Mama is hazaért. Én mentem sziesztázni, anyáék meg tovább játszottak a papírokkal... Uzsonnára érdekes volt: zsíros kenyér csirkemájjal. Egész fincsi. Délután pedig a Mamával játszottam, mert anya elment a Diáért, én pedig közben véletlenül lefejeltem a Mamát, aki mondta is, hogy aúú. Pedig nekem nem is fájt... A Mama vitt le este sétálni és lent találkoztunk a Diával és anyával, aztán anya még lehozta a Somát is és így sétáltunk kicsit még. Otthon persze apa már várt ránk és vele is nagyon jó játszottunk: fogócskát, meg a rizses-lencséset, és persze vacsit is apa adott: finom túróstésztát jó sok túróval és tejföllel :) Este a fürdés és a masszázs után anya levágta a körmömet a lábamon, de most nem tiltakoztam, mert közben apa szórakoztatott...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945154798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása