537.nap

tízórai gyümölcsadag Reggel anya épp megjött a vásárlásból, amikor már kezdtem unni az ágyban henyélést, úgyhogy kivetettem magam, és aztán apa adott reggelit.Délelőtt anyával tornáztunk, mert apa elment valami fotós gyülekezőre vagy börzére vagy mire. Szerencsére hamar hazajött és így indulhattunk újpestre a Nagyihoz, aki ma is az ablakban integetett amikor odaértünk. A nagyinál aztán szétrámoltam (természetesen) az összes játékot a nagyszobában és nagyon jót labdáztam a nagyival a hosszú előszobában. Viszont ma felfedeztem, hogy az "ördögfej" a fürdő mellett tulajdonképpen félelmetes dolog,ezért inkább ki se mentem eleinte az előszobába, aztán amikor láttam, hogy nem támad, sőt meg se moccan, akkor kimerészkedtem (de azért oda-oda sandítottam, mert mit lehet tudni!). Ebédre mindenből ettem: levesből is és rántott husiból is (sok uborkával és a borsót kiszemezgetve a rizs közül persze...). Ebéd után átjött a Julika néni is és vele is játszottam, meg mászkáltam, és neki (is) megmutattam, hogy hol a kuka - hátha nem uzsitudja... Hazafelé menet elaludtam a kocsiban, de a liftben felébredtem, mert egy hangos bácsival mentünk fel, de aztán az ágyikómban vissza tudtam aludni. Ébredés után apa megint finomat adott uzsonnára: ezúttal diós-mandulás csigát és nagyi-féle diós bejglit, utána pedig anyával lementünk sétálni és lent csatlakozott hozzánk a Mama és a Soma. Láttunk sok repülőt (és sok kukát)! Otthon pedig a hiradó alatt alaposan bekakiltam, állítólag barna "illatfelhőt" húztam magam mögött, mint a repülők... Így aztán a fürdés előrébb lett hozva és utána vacsoráztam, de a végén sajnos apát kiakasztottam amikor a partedlire "összegyűjtött" két marék rizst egy mozdulattal magam mellé, a tiszta és mosnivaló ruhák meg szennyestartók és üdítősüvegek közé hajítottam... Apa be is rakott azonnal az ágyamba és hosszasan morgott a konyhában amíg a rizsszemeket szedegette négykézláb... Pedig ennyi ügyességi játék csak nem árt meg neki, nem igaz? Utána anya kivett és még játszhattam a nagyszobában és apa is megenyhült mire mentem aludni...