467.nap

fiiiiincsi ebéd Hű, ma aztán jó sokáig aludtam! A reggeli egyben tízórai is volt, és közben megismerkedtem a "gyurma" nevű játékkal, ami irtó izgalmasnak ígérkezik. Állítólag holnap többet is gyurmázhatok, most csak kicsit nyomogathattam, meg markolászhattam, de így is érdekes volt... Kaja és egy kis játék után öltöztünk, és mentünk a Nagyihoz újpestre. Ő is épp gyurmázott (legalábbis nekem úgy tűnt...) vagyis azt mondták, gombócot főz... Anyáék után én is jól bekajáltam (fincsi karfiol leves és rakott krumpli volt ubival) és később még a nagyi fagyijából is kaptam a túrórudim mellé, amit közben anya adagolt. Hazafelé menet és a desszert...elaludtam a kocsiban és még otthon aludtam pár órát, aztán megkóstolhattam azt a gombócot amit délelőtt gyurmázott a Nagyi, és igencsak finomnak ítéltem a művét :) Később - némi rosszalkodás és játék után - lementünk kicsit sétálni a Mamával és a Somával, és fürdés után ma sem volt kedvemre a babatej, hanem inkább egy adag gyümölcsöt ettem lefekvés előtt. Az ágyikómban viszont rám tört a fogfájás, de szerencsére apa jött és bekente azzal a finom és nyugtató kenőccsel az ínyemet és utána még álomba simogatott...

466.nap

csak megnéztem, mit csinál anya a fürdőben... A reggeli tejberizs, és egy kis játszás után apával és a Mamával elmentünk vásárolni mindenféle érdekes dolgokat: kilincset, zárat meg virágot. Hazafelé elaludtam és otthon folytattam a szunyókálást még egy-két órácskát, aztán apa adott ebédet: leveskét és pörköltet (a levesbe fél tányér belapátolása után beledobtam a lego-kisfiút ami csobb! a maradék fél tányérral apán és a falon kenődött szét. apa nagyon vicces volt tészta és répa-darabokkal, de valamiért ő mégse nevetett velem, sőt, mintha mérges lett volna... de miért???) Ismét játszottam apával egy órácskát, aztán előbb anya elment bringázni, mi még játszottunk kicsit, aztán öltöztünk és átmentünk a Csilláékért. Jött Lili kutyus is! Hurrá! Sőt, tulajdonképpen sétálni indultunk, csak autóval mentünk a ligetbe, ahol még nem jártam, pedig szép nagy fák vannak, úgyhogy én énekeltem, dumáltam, ficánkoltam egész végig (olyannyira, hogy még a cumimat is elhagytam, de szerencsére anya, aki bringával volt, megtalálta). A jó nagy séta után hazavittük a Csabáékat és felmentünk a Mamához, ahol segítettem apának a hálószoba a Népligetben, a Csilláékkalajtaját megjavítani. A Mama épp nem volt otthon csak a Soma, aki mindig el akarta szedni a ropit a kezemből... Otthon kicsit megváltozott a vacsorázási menetrend, ugyanis amikor hazaértünk, ettem egy tányér barackos pulykát, (és játszottunk fürdésig) aztán a masszázs után ehettem császármorzsát. Ebből - bár fincsi volt, de csak a felét ettem meg, de apa hősiesen bevállalta a másik felét :) és így én mehettem alukálni végre, mert már nagyon álmos lettem...

ui.: este lemázsáltak: 10.6 kiló vagyok. most nem szedtem fel egy dekát se...

465.nap

ugrálok a Mama ágyán, juhhé! Reggel gyorsan megreggeliztünk és máris indultunk a Mamához. Épp egyszerre érkeztünk az ebédes bácsival. Le sem vetkőztünk, máris mentünk a piacra vásárolgatni és a gyógyszertárba. Miután visszaértünk a Mamához, kicsit játszottunk anyával, aztán jött haza a Mama és jött vele az Eti is. Az Eti picit (amennyire hagytam) megszeretgetett, aztán ő ment is haza... Én még kicsit játszottam az erkélyen (bár kértem, mégse tettek anyáék vizet a medencébe, mert állítólag hideg van... azért "fellazítottam" néhány virág földjét). Ebéd után aludtam egy jót, és mikor felébredtem, már ott volt a Dédi és az Ani, akik megetettek és játszottak velem. Alighogy elmentek a Dédiék, már jött is apa, és kicsit még vele játszottam (illetve néztem, hogy miket csinál az ajtókkal, mert valami érdekeseket csinált, csak fogalmam sincs mit ...), aztán siettünk haza, mert fújt a szél és picit szemerkélt az eső. Otthon jó sokat játszottam apával: olvastunk, báboztunk, tornyot építettem, segítettem mosni és teregetni, és persze vacsoráztam is. Fürdés után megint nem voltam még éhes, úgyhogy még játszhattam egy kicsit.

464.nap

tornázunk anyával Mi történt ma velem?
Reggel apa épp indult, amikor felkeltünk. Gyorsan reggeliztünk (én közben könyvet nézegettem), aztán átmentünk a Mamához. Épphogy csak átértünk, amikor hozták az ebédünket, és mi pedig öltöztünk, felkerekedtünk és elmentünk a piac felé, ahol a Mama vett egy csomó husit. Innen visszamentünk a Mamához, levittük a Somát sétálni, és játszottunk egy csomót anyával. Ebéd után nagyon elálmosodtam, úgyhogy nem kellett győzködni a szieszta fontosságáról :) Ébredés után a Mama adott fincsi uzsonnát, aztán megérkeztek a Dédiék, én pedig rosszalkodtam kicsit (az erkélyen piszkáltam a virágokat és cukkoltam a Somát... ) és játszottam kicsit. Az esti séta után mentünk haza. Apa már várt rám, és vele is sokat játszottam, és még egy kicsit tornáztam is anyával. A fürdés és a vacsi után még picit játszhattam, de aztán mentem alukálni.

463.nap

csipeszek! Délelőtt, a reggeli után játszottunk a konyhában anyával, és tornáztunk a nagyszobában, és átmantünk a Mamához. Ott is játszottam kicsit, és megsétáltattuk a Somát és ebédeltem épp amikor jött a Dédi és az Ani. A szieszta után a Dédi féle rizsfelfújt volt. Nyamm nyamm... Délután lementünk a játszótérre, ahol nagyon jót játszottam. Egy csomót homokoztam és mászkáltam. Csupa csupa homok lettem tetőtől talpig :) A játszótér után ismét megsétáltattuk a Somát és a ház előtt pont jött apa is és vele mentem haza, mert anya még hazakísérte a Mamát. Otthon apával megettünk egy-egy túrókrémet és a konyhában megnéztem ahogy pörögnek-forognak a ruhák a mosógépben. Ja, és dömpereztünk is apával: a kedvencem amikor irtó gyorsan megyünk az előszobában! Fürdés után viszont egyáltalán nem voltam éhes, pedig még hagytak anyáék kicsit játszani, sőt apa még kakaót is csinált nekem, amiből 2 kortyot ittam ugyan, de ennyi. Na mentem aludni...

462.nap

pancsi pancsi !!! Ébredés után fincsi újfajta málnás tejberizs volt a reggeli és utána pohárból ittam, aztán öltöztünk és mentünk is át a Mamához. Nem maradtunk sokáig, mert mentünk anya ovijához, (bár útközben elaludtam) és a Csilla néni kicsit tologatott és ringatott. Innen átsétáltunk a Mama ovijához és levittük a Somát is. Elsétáltunk a Dédiékhez és visszafelé a Mamával is összefutottunk és így együtt mentünk fel hozzá. Ebéd után sziesztáztam, azután ettem egy kis gyümölcsöt és elmentünka Csillával együtt az Europarkba. Képzeljétek, kaptam egy aligátort! Nagyon klassz, fából van és zörög is. Apa is odajött az áruházba és szerencsére kivett a babakocsiból és így sokkal jobban láttam a sok érdekes játékot. Vásárlás után hazavittük a Csillát és elmentünk a Mama elé, aki épp a Somát sétáltatta. Otthon apa adott fincsi grízes tésztát lekvárral, és utána az egész lakásban mászkálhattam fel-s-alá. A mosógépben épp táncoltak a ruhák: ez nagyon érdekes dolog ám! Aztán dömpereztünk is apával: irtó gyorsan tologatott az előszobában... klassz! Juhhé!

461.nap

dömperezek ezerrel Reggel apa próbált egy kis reggelit adni, de még nem voltam éhes, úgyhogy rákentem inkább, aminek nem örült olyan nagyon... Végül anya adott reggelit, de nem tejpépet, hanem gyümölcsöt és gabonapehelyhet, aztán játszottunk és átmentünk a Mamához. Ma minden étkezésnél új dolgot gyakoroltunk: a pohárból ivást. Jó játék, de inni így, kicsit még bonyolult. Ebédig játszottunk, és amikor levittük a Somát, akkor pont eleredt az eső. Kár, mert a séta igencsak lerövidült és bár van esővédő a babakocsin, de azért ez így nem olyan klassz, mintha szép idő lenne... Ebédre husi volt krumplipürével mint tegnap. Evés után aludtam egy jót, és ettem megint, most még egy túrórudit is kaptam, aztán a Mamával és anyával játszottam: felmásztam az ágyra és birkóztunk, és én mindent ledobáltam az ágy mögé :) Este levittük a Somát, és otthon apával rosszalkodtunk (vagyis főleg én) úgyhogy anya amikor feljött a szoliból, elájult milyen kupi volt a szobában. Hárman persze hipp-hopp elrámoltunk és így már nem volt akadálya a fürdésnek...