Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

465.nap

ugrálok a Mama ágyán, juhhé! Reggel gyorsan megreggeliztünk és máris indultunk a Mamához. Épp egyszerre érkeztünk az ebédes bácsival. Le sem vetkőztünk, máris mentünk a piacra vásárolgatni és a gyógyszertárba. Miután visszaértünk a Mamához, kicsit játszottunk anyával, aztán jött haza a Mama és jött vele az Eti is. Az Eti picit (amennyire hagytam) megszeretgetett, aztán ő ment is haza... Én még kicsit játszottam az erkélyen (bár kértem, mégse tettek anyáék vizet a medencébe, mert állítólag hideg van... azért "fellazítottam" néhány virág földjét). Ebéd után aludtam egy jót, és mikor felébredtem, már ott volt a Dédi és az Ani, akik megetettek és játszottak velem. Alighogy elmentek a Dédiék, már jött is apa, és kicsit még vele játszottam (illetve néztem, hogy miket csinál az ajtókkal, mert valami érdekeseket csinált, csak fogalmam sincs mit ...), aztán siettünk haza, mert fújt a szél és picit szemerkélt az eső. Otthon jó sokat játszottam apával: olvastunk, báboztunk, tornyot építettem, segítettem mosni és teregetni, és persze vacsoráztam is. Fürdés után megint nem voltam még éhes, úgyhogy még játszhattam egy kicsit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745154728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása