Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

461.nap

dömperezek ezerrel Reggel apa próbált egy kis reggelit adni, de még nem voltam éhes, úgyhogy rákentem inkább, aminek nem örült olyan nagyon... Végül anya adott reggelit, de nem tejpépet, hanem gyümölcsöt és gabonapehelyhet, aztán játszottunk és átmentünk a Mamához. Ma minden étkezésnél új dolgot gyakoroltunk: a pohárból ivást. Jó játék, de inni így, kicsit még bonyolult. Ebédig játszottunk, és amikor levittük a Somát, akkor pont eleredt az eső. Kár, mert a séta igencsak lerövidült és bár van esővédő a babakocsin, de azért ez így nem olyan klassz, mintha szép idő lenne... Ebédre husi volt krumplipürével mint tegnap. Evés után aludtam egy jót, és ettem megint, most még egy túrórudit is kaptam, aztán a Mamával és anyával játszottam: felmásztam az ágyra és birkóztunk, és én mindent ledobáltam az ágy mögé :) Este levittük a Somát, és otthon apával rosszalkodtunk (vagyis főleg én) úgyhogy anya amikor feljött a szoliból, elájult milyen kupi volt a szobában. Hárman persze hipp-hopp elrámoltunk és így már nem volt akadálya a fürdésnek...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235154724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása