Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

466.nap

csak megnéztem, mit csinál anya a fürdőben... A reggeli tejberizs, és egy kis játszás után apával és a Mamával elmentünk vásárolni mindenféle érdekes dolgokat: kilincset, zárat meg virágot. Hazafelé elaludtam és otthon folytattam a szunyókálást még egy-két órácskát, aztán apa adott ebédet: leveskét és pörköltet (a levesbe fél tányér belapátolása után beledobtam a lego-kisfiút ami csobb! a maradék fél tányérral apán és a falon kenődött szét. apa nagyon vicces volt tészta és répa-darabokkal, de valamiért ő mégse nevetett velem, sőt, mintha mérges lett volna... de miért???) Ismét játszottam apával egy órácskát, aztán előbb anya elment bringázni, mi még játszottunk kicsit, aztán öltöztünk és átmentünk a Csilláékért. Jött Lili kutyus is! Hurrá! Sőt, tulajdonképpen sétálni indultunk, csak autóval mentünk a ligetbe, ahol még nem jártam, pedig szép nagy fák vannak, úgyhogy én énekeltem, dumáltam, ficánkoltam egész végig (olyannyira, hogy még a cumimat is elhagytam, de szerencsére anya, aki bringával volt, megtalálta). A jó nagy séta után hazavittük a Csabáékat és felmentünk a Mamához, ahol segítettem apának a hálószoba a Népligetben, a Csilláékkalajtaját megjavítani. A Mama épp nem volt otthon csak a Soma, aki mindig el akarta szedni a ropit a kezemből... Otthon kicsit megváltozott a vacsorázási menetrend, ugyanis amikor hazaértünk, ettem egy tányér barackos pulykát, (és játszottunk fürdésig) aztán a masszázs után ehettem császármorzsát. Ebből - bár fincsi volt, de csak a felét ettem meg, de apa hősiesen bevállalta a másik felét :) és így én mehettem alukálni végre, mert már nagyon álmos lettem...

Milán

ui.: este lemázsáltak: 10.6 kiló vagyok. most nem szedtem fel egy dekát se... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755154729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása