Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

614.nap

áhhááá ez alá a tál alá bújt a Tolo-baba! Reggel apa hagyott lustálkodni, és délelőtt itthon játszottunk, amíg el nem indultunk a Nagyihoz. Az új terepszínű gatyámban mentünk és mindenkinek nagyon tetszett a szerkóm :) Ebédre inkább csak levest ettem, mert a brassóihoz most nem fűlött a fogam, bezzeg utána a sütikhez annál inkább... Aztán megnéztem ahogy a Peti valamit javítgat az akvárium alatti szekrényben azokon az érdekes bugyogó gépeken, és utána a Peti elővette a gitárját és játszott rajta, de nagyon furcsa hangja volt ennek a gitárnak. Hazafelé menet sokáig ébren próbáltam maradni, ami hiba volt, mert így alighogy elaludtam, fel is ébredtem amikor felmentünk és már nem is tudtam visszaaludni, úgyhogy egy kicsit szenvedtem az ágyamban, aztán apa kivett, adott uzsonnát és játszottunk estig, amikor lementünk sétálni a Mamával. Csakhogy megint rosszkor aludtam el, mert megint felkeltettek apáék otthon, mivel a meleg cuccban nem maradhattam. Elég nyűgös is voltam emiatt, aztán apa megpróbálkozott a brassóival és megint nem volt szerencséje velem, úgyhogy mentem inkább fürdeni és utána megint brassói-kisérlet következett, és ismét sikertelen... Így aztán apa csinált kenyeret nekem mégpedig párizsis-sajtosat, amit megettem és utána bevágtam egy kis almát, és persze az elém rakott sütiket... Picit még könyveket néztünk és zenét hallgattunk apával mielőtt mentem volna aludni, de már igen-igen álmos voltam ám!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855154880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása