546.nap

Reggeli után az egész délelőtt játékkal telt, apa is itthon volt, vele sokat játszottam, és persze anyával is. Ebéd előtt apa elment valami kiállításra, ahol sok-sok autót lehetett megnézni. Én inkább az ebédre és egy kiadós alvásra szavaztam... Ébredés után uzsonnáztunk és átmentünk a Krisztiékhez. Ott volt persze a Boti és a Zoli is és nagyon jót játszottunk! Ugráltunk azon az ugárlós kerek izén, megnéztünk egy csomó szép könyvet, és mindenfélét össze-vissza ettem: csokit, kekszet, almát... Ja és megsimiztem a Kriszti hasát, amiben állítólag egy baba lakik. Na neee! Hát nem tudom, ez mennyire hihető történet, de mivel mindenki megsimizte, hát én is, nos majd kiderül... Hazafelé szerencsére nem esett annyira már az eső, és otthon előbb megfürödtem, aztán vacsorára adott anya egy nagy lekváros buktát (na ezt hamar megfejtettem: szét kell szedni kétfelé és akkor ki lehet nyalogatni a fincsi lekvárt, meg ki lehet enni a puha belsejét és a többi már nem is olyan fontos...). A bukta után apa nekem adta az egyik kedvenc joghurtját (almás-fahéjjas...fincsi!), ittam egy kis kubut pohárból és picit még játszottam az alvás előtt.