Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

529.nap

felavatjuk az új ágyikót... Reggel jó sokáig aludtunk anyával, de apa már fent volt, és épp hajat mosott, amikor anya kivett az ágyból. Reggelit apa adott, és egy kis játék után átsétáltunk (én is sétáltam!) a Mamához. Pár perc múlva átjöttek a Botiék is, és a Zoli meg apa valami nagyon rejtélyes dolgot csináltak a gyerekszobában, minket pedig kizártak a ráccsal, ami engem roppant felzaklatott! Micsoda dolog! Engem kihagynának belőle, pedig nagyon érdekes volt, mindenféle nagy fadarabokkal játszottak, aztán egyszercsak hopp! egy új ágy lett belőle! Nahát! Mindjárt be is mehettünk és fel is avattuk az új ágyat a Botival. De klassz! És még nagy hely maradt a gyereszobában, mert össze lehet csukni és akkor az alsó ágy hopp! eltűnik a palacsinta! nyamm nyamm!másik alatt. A szerelés végeztével a Krisztiék elmentek, mi pedig lementünk sétálni hármasban anyával és apával. Először bementünk a kis közértbe, ahol anya vett kenyeret és túró-rudit (ez jó jel!), aztán anya lehozta a Somát és még vele is tettünk egy nagy kört a környéken, - és én végig sétáltam apa kezét fogva! Hú, jól elfáradtam ám! Amikor felértünk a Mamához, ettem egy kis levest, aztán apa palacsintájából (túró-rudi volt a belsejében! hú de fincsi!) és mentem aludni. Nagyon sokáig aludtam, és rögtön mentünk is haza anyával, apa pedig adott vacsorát és játszott velem, meg olvastunk és buborékot is fújt nekem apa, aztán még tornáztunk a fürdés előtt anyával és a fürdés után még ehettem egy túrós palacsintát és egy fél almát, aztán mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405154794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása