Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

508.nap

usziban apával Végre megint voltunk usziban! Reggeli után öltöztünk és már mentünk is az usziba. Ma apa volt bent velem a vízben és eleinte nagyon élveztem a pancsolást, de a vége felé már nem voltam ilyen türelmes, alig vártam már a játékot... Persze azért kicsit búvárkodtam, de a hátúszást továbbra sem tűröm... Persze a dobálás és a labdákkal játszás, az más! Hazafelé a nagy téren a parkban megálltunk kicsit, mert valami sport rendezvény volt és a nagy lányok és fiúk egy érdekes labdajátékot játszottak, aminek röplabda a neve és tényleg csak úgy röpködtek a labdák! Otthon még ebédig játszottam kicsit, aztán kaja után mentem sziesztázni. Ébredés után rögtön mentünk anyáért, aki addig vásárolni volt. Vittük (vittem) a macikámat is... Egész gyorsan haza is értünk, és uzsonnáztam finom pogácsát (aminek jelentős részét morzsa formájában a környéken egyenletesen eloszlattam apa nagy nagy örömére) és estig főleg apával játszottunk. Rajzolhattam is és segítettem teregetni is. Estefelé lementünk a Mamával Somát sétáltatni és lent találkoztunk a TSS-el és a nagyobbik kislányával, a Natival, akik épp apával autót szereltek, de már pont indultak, így mi is felmentünk. Épp vacsorázni készülődtünk, amikor megérkezett a Csilla és a Csaba, és kaja után velük is játszottam, sőt egy olyan szép nagy tornyot építettem, ami még engem is meglepett! A fürdés és az utó-vacsi (kikunyiztam magamnak sütit és ropit...) után integettem mindenkinek és mentem alukálni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925154773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása