Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

500.nap - ÖTSZÁÁÁÁÁZ !

rajzolunk a Bálinttal és a Natival Reggel már megint elment apa mire felkeltem és reggelire ismét csipegettem anya reggelijéből is :) Utána tornáztunk anyával, vagyis ő tornázott én pedig próbáltam utánozni. Amikor átértünk a Mamához, pontosabban ő pont jött le az ételhordókkal és így együtt mentünk ebédért, ahol jó sokat kellet várni, és amikor visszasétáltunk a Mamához, már ott várt ránk a Kriszti és a Boti, és velük folytattuk a sétát plusz anya lehozta a Soma kutyát is. Ebédre felmentünk, és a Krisztiék hazamentek én pedig aludtam egyet és ébredés és uzsonna után játszottam kicsit. A lépcsőházban gyakoroltam a lépcsőzést is: már váltott lábbal tudok fel-la lépkedni nagyon gyorsan. Alighogy visszamentünk a lakásba, már jött is apa és öltöztünk és mentünk vendégségbe az Erikához, Natihoz és Bálinthoz. Épp rajzoltunk az asztalnál, amikor hopp! lecsúsztam a székről és bevertem a vállam és a fejem. Sírtam is. Brühühü. Azért a Natiék játékaival meg lehetett vígasztalni... Szóval nagyon sokat játszottunk egész késő estig, amikor már kezdtem éhes, álmos és nyűgös lenni, úgyhogy apa adott almás-banános csirkét, amihez "köretnek" kaptam az Erikától puffasztott rizst és egy kiflicsücsköt, aztán még egy picit játszhattunk, és már indultunk is haza. Otthon gyorsan megfürödtem anyával együtt és egy gyors masszázs és ici-pici játék után mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr655154765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása