Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

482.nap

dömperezek anyávalReggel sajnos megint hánytam picit és egy kicsit be is rottyantottam a pelusba, tehát még mindig nem vagyok rendben... Apa és anya tiszta ágyneműt és ruhát adtak rám, én pedig még vissszaaludtam kicsit... Egy elég könnyű reggeli után azért sokat játszottunk délelőtt, de még ebédnél sem voltam formában, csak egy banánt és egy kis kekszet tudtam enni, aztán inkább mentem aludni. Uzsonnára sem ettem sokat, de utána nagyon jót játszottunk és anya énekelt is nekem. Sétálni is lementünk, és épp amikor apa kivett a babakocsiból, hogy tologathassam a dobolós bohócokat, amikor eleredt az eső... Gyorsan hazamentünk, és vacsorára most ettem egy kis levest, vagyis leginkább a répákat belőle, aztán egy kis kekszet is. A nagyszobában pedig nagyon jót játszottunk: apa és anya között sétáltam oda-vissza és közben mondtam, hogy "apa, anya". Sőt! Rájöttem, hogy hogyan tudok térdelésből teljesen egyedül felállni! Ó, így már sokkal egyszerűbb sétálni! A nagy rohangálásban eléggé elfáradtam, és már esteledett, úgyhogy mentem is fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr195154746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása