Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

450.nap

kópéskodok a konyhában :) Reggel anya adott reggelit és közben apa egy vödörrel mászkált ide-oda. Aztán kiderült a rejtély: a halacskáknak cserélte hidegebbre a vizüket, mert megint nagyon meleg van, pedig még csak reggel van. Mi lesz itt később???
Délelőtt itthon játszottunk a kedvenc felismerős játékomat és tornáztunk is kicsit, aztán átmentünk a Mamához, ahol azonnal belevetettem magam a medencébe!
Tízóraira banán volt, és játszottunk anyával egész ebédig, ami fincsi gyümölcsleves volt és egy kis töltött paprika kenyérkével, meg egy kis kakaóscsiga. Jó sokat aludtam utána és már rohantam is fürdeni... Uzsonnára ettem dínós husit és megint anyával játszottunk a szobában. A Somával is sokat incselkedtem és táncoltam kicsit a bicikli zenéjére. Amikor levittük a Somát, még mindig nagyon nagy volt a hőség. Annyit iszok, hogy béka nő a hasamba (állítólag...). Hazaérve apa várt és sokat játszottunk estig: báboztunk, könyveket néztünk és még hintázhattam is, sőt ki is mehettem mászkálni össze vissza. Be is jártam a lakást: a konyhában megnéztem a mosógépet és sepregettem is! Most már szép tiszta a padló! Fürdésnél pedig én mostam meg szivaccsal a lábamat, ahogy apától ellestem. Nagyon meg lettem dicsérve, hogy ilyen ügyes vagyok :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405154713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása