Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

449.nap

reggel a homokozóbanA reggel igen érdekesen indult, ugyanis reggeli után (némi ellenkezés ellenére) anyáék beültettek a babakocsiba. Rosszat sejtettem, de igen kellemes meglepetés ért, ugyanis csak a játszótérre mentünk le, homokozni. Az tény hogy ilyen korán még nem volt az a nagy hőség, hanem kellemes langyos volt az idő. Sajnos apa nem maradhatott sokáig, mert mennie kellett dolgozni, de mi anyával nagyon jót játszottunk, főleg, mivel csak mi voltunk még lent egy darabig, szóval teljesen a miénk volt a játszótér. Később az Ani is odajött, és más gyerekek is jöttek játszani. Amikor felmentünk a Mamához, azonnal "megtámadtam" a medencét és nagyon jót pancsoltam! Tízórai után mentem egy jó nagyot sziesztázni, mert már nagyon álmos voltam. Utána ebéd és ismét pancsolás következett. Ma rengeteget lehettem a kismedencében, de jól is esett, mert ma is iszonyú meleg volt. Sokszor belehasaltam a vízbe és a fejemet is bele-bele tettem... Vacsorára jót kajáltam, és megint visszamehettem fürdeni! Ojjé de klassz! Utána lementünk sétálni, de őrült meleg volt ma is... Otthon már apa várt de ma nagyon keveset tudtam vele játszani, mert el kellett kicsit mennie és mire hazaért, már mentem is fürdeni...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35154712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása