Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

448.nap

pancsizok a Mamánál az erkélyen!Reggel kicsit megdolgoztattam apát, ugyanis annyira megizzadtam az éjszaka folyamán, hogy gyorsan átöltöztetett még reggeli előtt (és persze tiszta pelust is kaptam), én meg még kicsit lustiztam kaja után az ágyikóban, de amikor bejött megint apa, akkor megcsaphatta az orrát a "termés" szaga (ugyanis kakiltam egy jót...), úgyhogy ismét pelenkázhatott apa, aztán sajnos neki menni kellett... Anya adott zizit és kenyeret, de ez csak arra volt jó, hogy volt mit porszívózni... Utána átmentünk a Mamához, ahol már ott volt a Dédi és az Ani, én pedig pancsizhattam egy nagyot az erkélyen! Alighogy elmenteka  Dédiék, megjött a Kriszti, én pedig kicsit büntibe kerültem, mert a zsepiket igencsak átrendeztem... Tízóraira kaptam egy kis perecet, és annyira meleg volt, hogy aludtam egy kicsit ebédig. A Mama adott finom leveskét és banánt, aztán megint pancsolhattam. De ma is olyan de olyan meleg volt, hogy az hihetetlen! Kénytelen voltam még egy kicsit aludni... Még amikor lementünk a Somát megsétáltatni, még akkor is nagyon meleg volt, izzadtunk mint a ló. Otthon már várt apa és szerencsére a nagyszobában egész hűvös volt a kinti időhöz képest, szóval tudtam vele is egy kicsit játszani, és még anyával is tornáztunk picit a fürdésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295154711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása