Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

445.nap

víz alatt Reggel apa adott egy adag tejbepapit, és egy picit még játszottunk, mielőtt öltöztünk és már indultunk is az usziba. Ma nagyon klassz volt, mert kevesebb volt a "kötelező gyakorlat" és több a játék. Sőt a játékra még apa is bejött és együtt kergettük anyát, aki egy szörfdeszkán menekült, és még labdát is dobálhattam a karikába meg ilyenek. Szóval jól kifáradtam, és így nem csoda, hogy a tízórai után hazafelé elaludtam... Amikor felébredtem, apa hipp-hopp összekapta magát és már mentünk is a kocsival anya elé, aki addig bevásárolt. Mikor hazaértünk, épp cipeltük fel a cuccokat, amikor anya ismerőse, egy néni a velem egy idős kislányával megállt a kocsival és amíg a nagyok beszélgettek, én is megismerkedtem a kislánnyal :) Sajnos ott lent az utcán ez elég körülményes, mivel egyikőnk sem tud járni, de a lehetőségekhez mérten azért érdekes volt: én megsimiztem ő pedig nevetett :) szörfös csávóAmikor felértünk, váltott módszerrel anya és apa adott a Mama féle bablevesből és pár falat palacsintát is kaptam, aztán kicsit anyával, majd pedig a járókában játszottam, mert apa nagyon fúrt-faragott a polcon valamit, aminek a vége az lett, hogy az egyik kedvenc rosszalkodási lehetőségem, a dévédék lerámolása az ablaknál, megszűnt, ugyanis átkerültek a szekrénybe. Pech. Többször is megszokásból odamentem az ablakhoz, de a szép színes könyvszerű tokok már nincsenek ott :( Estefelé még lementünk sétálni -szokás szerint a Mamával és a Somival, aztán apát nyúztam a fürdésig és innen már a megszokott rutin jött, de én már nagyon éhes voltam, mert az uzsonna ma kimaradt (bár a sétánál kaptam egy fagyitölcsért, ami fincsi volt)... Ja, még a fürdés előtt segítettem anyának berámolni a ruhákat a mosógépbe. Nagyon ügyesen bepakoltam, pont úgy ahogy anyától ellestem korábban. Mindenki szerint profi vagyok ebben (is) ...

Milán

ui.: este mázsálás volt: 10 kiló és 70 deka vagyok. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265154708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása