Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

422.nap

Ma nagyon korán ment el apa, de felébredtem (pedig csendes volt, de mégis) és még épp tudtam neki integetni... Kicsit később anya is felkelt és adott reggelit. Kaja után már indultunk volna az oviba a Mamához, de nem volt jó a lift, úgyhogy ez nem jött össze... délelőtt ezérthát otthon játszottam anyával. Tízórai után folytattuk a játékokat és egy kis ebéd után mentem sziesztázni. Ébredés után uzsonnáztam kicsit (vajas kenyeret és danonínót). Szerencsére a lift közben meggyógyult, így át tudtunk menni a Mamához, ahol még megvolt a medence az erkélyen. Hurrá! De nagyot pancsoltam! A fürdés után még a szobában is játszottam és a vacsit megpróbáltam egyedül megenni: joghurtot kanállal és barackot kézzel. Utána lementünk és az utcán találkoztunk apával, így hármasban mentünk anya egyik volt ovisának a rajzait megnézni. Érdekesek voltak a képek és volt ott egy csomó kisfiú és kislány, de sajnos nem játszhattam velük, mert nem lehetett négykézláb mászkálni :( Mire hazaértünk, már mentem is fürdeni és a masszázs végére egyszercsak besötétedett és egy nagy vihar kerekedett. Villámlott és dörgött is!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85154685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása