Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

411.nap

kicsit elpilledtem a nagyihoz menet...Reggel épp keltem, amikor anya elindult vásárolni, így apa adott reggelit és vele játszottam amíg anyáért nem mentünk az áruházhoz, aztán egy kis banánt ettem tízóraira és már mentünk is a nagyihoz újpestre. Útközben ugyan elaludtam, de a nagyinál rögtön felébredtem! Például emlékeztem rá, hogy a múltkor az erkélyen nagyon klassz csipeszek voltak, úgyhogy most is kikéredzkedtem, és képzeljétek: most is ott voltak a csipeszek! Hohó! Be is vittem őket és jót játszottam. Ebédre fincsi pörkölt volt, és még finomabb koviubi megint! Jól bekajáltam, és ebéd után befutott a Peti és Julika néni és hoztak ajándékokat apának (most én kimaradtam, de azért apa játékát megnéztem közelről is...) Hazafelé persze megint elaludtam a kocsiban és otthon kicsit nehezen aludtam vissza, de akkor viszont estig szundítottam. Közben apa varázsolt egy új szekrényt az előszobába. Jé. És ez mind semmi: az az én szekrényem lett! Becipelték anyáék a szobámba és át is pakolták a ruháimat bele. Klassz! Uzsonnára egy incsi-fincsi új édességet adott anya: kinder tejszelet a neve. Utána már nem is maradt idő játszani, mert már mentem is fürdeni és a masszázs + vacsi után aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275154674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása