Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

372.nap

és most ügyesen felteszem a tetejére a legkisebbet...Ébredés után picit játszottunk anyával, azután elmentünk a zenebölcsibe. Ott tízóraiztam a játék előtt, ahogy szoktuk. Amikor mindenki megérkezett, kezdődött a játék. Ma sajnos elég kevesen voltunk, nem jöttek a Noémiék se, de azért szeretek ide járni! Főleg amikor előkerülnek a hangszerek! És ma meggondoltam magam, és hagytam a Zsófit játszani a kedvenc dobommal, én pedig inkább a csörgős labdával "zenéltem". Most is játszottunk "megy a labda vándorútrát", és egyre jobban tetszik ez a játék is. Kicsit el is fáradtam, de kitartottam az ebédig, ami finom leves volt és tészta (persze ezeket anya ebédjéből kértem). Szieszta után csak gyümölcsöt kértem uzsonnára, és egy danonínót, azután elmentünk a Diáért és vele együtt felmentünk a Mamához, ahol már várt minket a Boti, így hármasban játszottunk és sikítoztunk és bohóckodtunk. A Somát is így ötösben a Mamával sétáltattuk meg és a Boti kérésére még "kirándultunk" is, ami abból állt, hogy megmásztuk a dombot a ház mellett. Nekem nem volt nehéz (a babakocsiban ülve) de a többiek megszenvedtek vele...
Otthon már várt ránk apa, és egész a fürdésig vele játszottam az új toronnyal és nézegettük az új könyveimet is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85154635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása