Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

323.nap

Reggel anya adott reggelit, mert apa korán elment, nem is futottunk össze :(
Tízórai után egyből le is mentünk sétálni, és összefutottunk a Mamával, sőt nemcsak úgy cél nélkül sétáltunk, hanem a zenebölcsibe! Sajnos most kevesen voltunk, és két lányra jutott hat fiú, tehát a csajozás erősen korlátozott volt. Ma se engedtek be abba a titkos szobába, no de sebaj, jót játszottunk azért.
Ebéd után a sok játéktól teljesen elálmosodtam, ígyhát aludtam egy jóóóó nagyot. Utána kajáltam egy jót (mert délben még nem voltam éhes, így most ettem meg a maradékot is). Aztán elmentünk a Diáért és útközben anya vett nekem egy pizsit az oviban (persze egy autónak jobban örültem volna, de hát ez van), és még kicsit maradtunk az udvaron, mert nagyon klassz idő volt, sütött a napocska meg minden... Voltunk ma a játszótéren is, hintáztam és homokoztam egy jót. Este pedig tornáztunk anyával a Lara babás tornára. Ja, és majdnem elfelejtettem: ma új kaja volt: sárgabarackos joghurt. Hát ez fincsi ám! Szeretem, amikor ilyen finom meglepetések érnek :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375154586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása