Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

289.nap

Atya-gatya, micsoda kapkodás, meg felfordulás volt ma reggel! Mindenki pakolt, csomagolt, járt-kelt fel-alá! Ajjé! És ez még semmi, sajnos eljöttünk abból a szép kis házacskából a szép hegyek közül. De kár!
Hát ma is autókáztunk egy jó nagyot, az már biztos! Eleinte még hagyján, mert aludtam egy keveset, és mikor felébredtem, egy csodálatos áruházba vittek, ahol őrült sok játék volt! Utána megpróbáltak anyáék megebédeltetni, de nem éreztem jól magam abban az étteremben, úgyhogy továbbindultunk és kicsit később a kocsiban ettem meg az ebédemet. Sajnos issssszzzzonyú sokat mentünk mire végre megint megmozgathattam magam: talán mondanom se kell, hogy megint egy áruház kedvéért álltunk meg... Na jó ezt olyan nagyon nem bántam, mert kaptam egy csomó játékot! Választhattam egy tök jó új kisautót is! Húúú. No persze ezzel még nem ért véget a mai tortúra, mert megint visszaültünk, és hazáig meg se álltunk. Én az uzsonna után inkább végígaludtam az utat. Otthon nagyon megörültem, hogy megvártak a játékaim! Rögtön ki is próbáltam a zenélő forgó játékom az ágyacskámon, és szerencsére tökéletesen működik! És visszatért minden a régi kerékvágásba: fürdés (itt is megvártak a fürdős játékok!), masszázs, vacsi és irány a pihe-puha ágyikóm......

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815154552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása