Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

243.nap

Hát a mai nap aztán igazán érdekes volt!
Délelőtt apa átvitt a nagyihoz, ahol jót játszottem, ebédre fincsi újdonságot is kaptam: karalábé a neve és levesben egész jó. Ebéd után aludtam egy nagyot, aztán apáék értem jöttek és átmentünk a dédiékhez, ahol ott volt már a Boti, a Kriszti és a Zoli, aztán az Eti és az Anita is (a Dédi és az Ani is természetesen...). No itt egy Jézuska nevű nagyon kedves illető mindenkinek egy csomó ajándékot juttatott el, amit kissé kaotikusan de egymásnak adtak a nagyok. És képzeljétek, én is kaptam egy csomó új játékot! Hűűű! Hirtelen fel se tudnám sorolni, mert a Boti is kapott egy csomó játékot és én azokkal is játszhattam kicsit. És itt még nem volt vége a napnak! Hazamentünk, és képzeljétek ennek a Jézuskának még arra is volt ideje, hogy amíg nem voltunk otthon, egy tök szép fenyőfát díszített fel a nagyszobában! No ekkor már nem kicsit voltam éhes és álmos, így kaptam vacsit, és aludtam egy kicsit. Ébredés után pedig megint kaptam egy halom szuper játékot! Micsoda nap! Tök jót játszottunk a Botival az új játékaimmal és sokáig fenn maradhattam! Állítólag ezt úgy hívják, hogy "karácsony" és ezért volt az a nagy készülődés a napokban! Eddig szó-se-róla, tetszik ez a karácsony nevű játék!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr875154506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása