Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

123.nap - 4 hónapos vagyok!

Ma igazán mozgalmas napom volt! De igazán ez a minimum egy ilyen fontos napon, hiszen ma lettem 4 hónapos!
Elmentünk Ikladra a rokonaimhoz, akiket még sose láttam eddig! (A képen balról jobbra láthatók: Szabi - Reni - Apa - Anya - én - Ági - Orsi - Szomi). Nagyon aranyos volt mindenki és sok kalandban volt részem! Például több átöltözésben, egy mosdatásban (ugyanis "kicsit" bekakiltam ;) és egy sétában is egy olyan zötykölődős úton, hogy csak na! De a friss levegőn egy séta csak megér ennyit :) Nomeg megismertem két kutyust is (egy barna kutyust aki szomorúan nézett rám pedig én még nevettem is neki és egy nagy fekete kutyust aki mindenképpen meg akarta kóstolni a lábacskámat - de apa nem engedte)
Estére anya furcsa lett: köhög kicsit és melegebb a tejecske amit ad. De most megnyugodtam abban a tekintetben, hogy ő is a fülébe nyomta az a csipogó izét amit nekem is szokott és utána mondott egy számot (harmincnyolc-hat), mint mindig. Ennek mi értelme? Persze korán örültem, mert apa az én fülembe is belecsipogott azzal a mérőizével és ő meg azt mondta harminchat-öt. Ezek szerint anya nyert? Ez valami játék lenne? Elég buta játék!
Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695154384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása