5575.nap - 2021-07-30

Címkék: Repülés Olaszország

2021-07-30_12-34-25_20210730_123425.pngReggel magamtól is harmadiknak keltem (apát és a Krisztit nem lehet beelőzni), de nem is baj, mert mindenkinek kelnie kellett lassan, ugyanis sajnos itt kell hagynunk Olaszországot, indulunk haza:
Gyors bepakolás után egy - a tervezettnél is korábbi vonattal mentünk be Bariba, hogy ott, az ottani kávézóban reggelizzünk, és így még el tudtuk érni azt a vonatot, ami 11 előtt odaért a reptérre. Mondjuk utólag kár volt ennyire igyekezni és 3 órával az indulás előtt ott lenni, mert egy órát kellett várnunk, mire az olasz személyzet előkerült és le tudtuk adni a bőröndöt, hogy aztán be tudjunk chek-in-elni. A beszállásig így is volt még több mint egy óránk a reptéren mászkálni, ami mindig élmény :) A jegyekkel egy baj volt, hogy egyesével szétültetett minket a rendszer, de érdekes módon a Kriszti és Anna mögött egy egész sor üresen maradt, úgyhogy amikor becsukták az ajtókat (tehát mindenki már beszállt), gyorsan átültünk oda és így a Boti mellett tudtam az ablak mellett és középen utazni. A repülés klassz volt, még egyet kőröztünk is itt Budapest felett és kisebb légörvények is voltak (mini hullámvasút!), aztán gond nélkül megérkeztünk és a bőrönd is irtó hamar előkerült. A 200E busszal irány a KÖKI, és amíg a Boti elsétált a Kefírért, addig - mivel apa a közelben parkolt le - a sok csomaggal hazavittük a Krisztit és Annát, és csak utána indultunk haza, sőt anya és én egyből a Mamához mentünk, amíg apa felhordta a cuccainkat. A Mamánál épp összefutottunk a Botival és a boldog Kefírrel, aztán nemsokára hazasétáltunk, addig apa már ki is pakolt és kiszellőztetett. De nem maradtunk sokáig, mert "apás" hétvége van, szóval szinte rögtön irány Gyömrő... Apa letöltötte a Forma2 angol versenyeket, amikről lemaradtunk, azokat én rögtön el is kezdtem megnézni, aztán este még xbox-oztunk is apval egy jót.