Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6429.nap - 2023-12-01

2023-12-01_16-02-35_img_2271.JPGTegnap este kiderült, hogy a Dórit másfél hétig tartják bent és csak naponta egyszer kapja meg a telefonját majd egy órára...
Nekem korán indult a napom, mert nulladikra kellett bemenni és óra-csere is volt, ugyanis média gyakorlattal kezdtünk, mert a vendégnek csak ez az időpont volt jó, és nagyon jó volt ma is a Donát előadása (ő volt már egyszer korábban), mert elég jelentős "háttérember" és arról beszélt, hogy a celebeket és politikusokat hogyan lehet megszerezni interjúalanynak és kiderült, hogy több ezer híres embert el tud érni így-vagy-úgy! Nagyon menő! Utána töri jött, aztán lyukas óra, és előre megbeszéltem az iskola-pszihológussal, hogy tudunk beszélgetni, úgyhogy beültünk a 35-ös kisterembe és pozitív beszélgetésünk volt, plusz mondott tippet a könnyebb elalváshoz. Tesin kidobós volt (már megint a 9.a ellen) és döntetlen lett. Matekon gyakoroltunk és gyanús, hogy már talán egy dolgozatra, bár még nincs bejelentve... Végül az angol jött, amin Blookat-eztünk.
Suliból jöttem haza és írt apa, hogy már ő is úton van, úgyhogy amint ő megjött, már indultunk is hozzá, pontosabban még előbb anyát és a kolléganőjét elvittük a KÖKI-be, mivel esett az eső, és aztán mi is még előbb a Maglódi Auchan-ba mentünk ebédelni és vásárolni. Ebédre én a BurgerKonyhából két amerikai hotdogot kértem, és otthonra is vettünk ice-teákat és fogkrémet, meg holnapra ebédet, csokikat, ilyesmiket...
Apánál a cetlis játékommal játszottam és Wii-ztünk is (apára ma nagyon pikkelt a gép), este pedig persze az Árulókat néztem, a vacsi pedig frissen sült mini kakaós csiga volt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1618271813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása