Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6392.nap - 2023-10-25

Címkék: Finnország

2023-10-25_16-32-43_20231025_163243.jpgMa fél kilenckor keltünk, reggeli után irány a suli, az első óra angol volt és nagyon jó, interaktív és minket is bevontak és igazán cuki, kedves tanárnő tartotta nagyon lelkesen , és az egész óra végig interaktív volt. A tananyag természetesen digitálisan volt és az órán beszélgetések voltak, a végén pedig Kahoot szerű feladatok és én egyedül kerültem négy finn közé, de ők nagyon jól beszélnek angolul, én pedig ezeket a szavakat nem ismertem annyira (pont az egészségügyről, betegségekről, ilyenekről tanultak), de nagyon tetszett az óra. Utána földrajz órára ültem be, de az kevésbé volt izgalmas, és végig finnül volt, a klímaváltozásról volt szó, mi addig kaptunk atlaszokat és azokat nézegettük. Az óra végén jól megleptem a tanárnőt, mert ő angolul kérdezte, hogy hogy tetszik Finnország, én pedig finnül válaszoltam, neki, hogy "Suomi on todella kaunis maa" (Finnország valóban gyönyörű ország). Utána mentünk ebédelni: ma egy fura tésztaféle volt, hússal és valami tejszínes szósszal. Nem volt rossz,de annyira jó sem, azért persze megettem. Délutáni órákra már nem tudtunk bemenni, így vissza indultunk páran, de útközben még bementünk a K-Market-ba bevásárolni egy nagy adag palacsintához (kicsit sokat vettünk, és nagyon drága itt minden!). A buszjegyet visszafelé magunknak kellett venni, na az nem vészes, az 10 cent volt :)  Visszaérve a szállásra megcsináltuk a palacsintatésztát, és betettük a hűtőbe, ugyanis még elmentünk túrázni: elmentünk busszal egy kis erdőbe és egy félig befagyott tóhoz, ami gyönyörű volt és lehetett grillezni , mert hoztak grill kolbászt és virslit. Amikor már kellően átfagytunk, akkor visszajöttünk a szállásra és kisütöttünk egy csomó palacsintát (én is sütöttem!).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr7818243103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása