Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6391.nap - 2023-10-24

Címkék: Finnország

2023-10-24_17-04-49_20231024_170449.jpgSzerencsére ki tudtuk aludni magunkat, mert nem kellett az első órára menni, így tízkor keltem, reggeliztem és háromnegyed 11-re mentünk át a suliba. A helyi idegenvezetőnk, aki magyar de itt él, körbevitt minket a suliban és megszervezte a programokat. A suli amúgy nagyon közel van, pár perc sétára. Érdekes, hogy nagyon sokan biciklivel járnak, még ilyen hidegben is. A suli hatalmas nagy! Nem mindent tudtam lefotózni, mert személyiségi jogok miatt ember nem lehet a képeken, úgyhogy csak üres termeket tudtam csak, miközben körbevittek minket. Utána Pirio, az egyik tanárnő elmondott egy csomó hasznos infót, utána elmentünk az ebédlőbe, ami önkiszolgáló alapon működik,  egy tálcára lehet pakolni a pultokról. Én halat ettem krumplipürével és salátával. Finom volt, főleg egy menzához képest... Az ebéd utáni órákra mehettünk be: A tornaterem is szuper volt, mert tesi órára akartam menni, de épp úszni mentek. Viszont vannak érdekes termek, mint pl a főzés órákhoz indukciós főzőlapok,, szuper edények, a háztartás órákhoz varrógépek. Tesi helyett végül én egy rajz órára mentem be a lányokkal, és utána egy főzés órára is bementünk. Érdekes, hogy a finnek nagyon pontosak, és mindenhol le kell venni a cipőt, még az osztálytermekben is. Rajz órán portrét rajzoltak, így mi is rajzolgattunk. A finnek barátságosak de nagyon félénkek. A "cooking" azaz főzés óra is érdekes volt, de ez már három után volt és a finnek már fáradtak lehettek, mert nem nagyon beszélgettek velünk. Kettesével csatlakoztunk a helyiekhez így 5-6 fős csapatokban főztünk, mi kuktáskodtunk a Zsófival, és egy citromos sütit csináltunk és nagyon finom lett! A recept angolul volt, és pont a Pirio tartotta az órát, úgyhogy ő beszélgetett velünk néha. No és persze amit készített a csapat, azt meg is ehettük :) 
A suliból visszaérve már pont indult egy csapat szaunázni, úgyhogy hamar fogtam a türcsimet és a fürdőnadrágomat és csatlakoztam hozzájuk. Egy közeli kis házikóba (bungalóba) mentünk, amiben volt belül egy szauna (fával fűtött autentikus finn szauna!) és kint egy jacuzzi. Csak mi voltunk úgyhogy szuper volt! Órákig el voltunk itt, nagyon szép volt a kilátás is, mert egy kis erdőre nézett a kert! Fantasztikusan hangulatos volt. Visszaérve vacsoráztam, voltak készen ételek, csak meg kellett melegíteni. Ismét halat választottam. 

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr6518242363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása