5983.nap - 2022-09-11

2022-09-11_16-09-44_20220911_160943_0.pngNyolc után keltett apa, mert kértem, hogy a reggeli Forma-3 főfutam előtt keltsen, ugyanis ez volt az évadzáró és nagyon izgalmas versenyt láthattunk. Utána nem sokkal kezdődött is a Forma-2 főfutam, és a terv az volt hogy utána indulunk a Klári mamához, de mivel a felénél piros zászlóval félbeszakították a futamot, ezért inkább akkor elindultunk, mert különben csak későn értünk volna Újpestre... Épp nagyban készült így az ebéd mikor megjöttünk (jól megleptük a Mamát, aki későbbre várt minket), és nagyon finom húsleves után egy ugyanolyan finom rakott krumpli volt ma az ebéd (én három kést adtam rá - lásd Séfek Séfe).
Ebéd után még kicsit beszélgettünk és vicces videókat mutattam a Mamának, aztán indultunk haza, de csak lepakoltunk és mentünk is tovább apával a Botiékhoz társasozni. Nagyon klassz volt a társas-délután, jót játszottunk, aztán öt után apa hazahozott, mert nekem még egy kis házim volt médiából, és még a délutáni Forma-1 versenyt is meg kéne nézni ma...

5982.nap - 2022-09-10

2022-09-10_14-15-54_20220910_141554.pngTíz körül keltem, reggelire megettem a tegnap vett két pillecukros fánkot (fincsi!), aztán megnéztük a Forma-3 sprintfutamot és játszottunk a MiniMotorways-el.
Ebédelni a Dzsungelbe mentünk, de ma valami másfajta sajtból készült a rántott camambert és nem volt olyan finom, mint ami szokott lenni, de azért megettem persze. Hazafelé a Hisztériában vettünk macaron-okat, amiket aztán a Forma-1 időmérő alatt meg is ettem.
Délután gyógytornáztam és olaszoztam a Duolingóval, estefelé pedig F2 sprintfutamot néztünk és persze este az X-faktort!

5981.nap - 2022-09-09

2022-09-09_22-34-20_20220909_223420.pngNulladik óra angollal kezdtünk, ami elvileg nem lenne kötelező, de szinte mindenki bejött azért és csodák csodája bele is kezdtünk egy új anyagba - a jövő idő egyik fajtájába. Utána magyar jött, amin szintén belekezdtünk a tizedikes anyagba (a "líra") és fizika után egy jó kis dupla-olasz jött, amin a rövidítéseket tanultuk és a csapat feladat is az volt, hogy milyen sms-t küldenénk a másik csapatnak minél több rövidítéssel... Végül kémia és jöhettünk haza.
Itthon rögvest megebédelem, mert már éhes voltam, aztán a foci összefoglalókat néztem meg és közben megérkezett apa is. A Forma-3 időmérőt még megnéztük és utána indultunk Gyömrőre, illetve még beugrottunk a teszkóba vásárolni és mivel megint éhes voltam, még a BurgerKing-be drive-oltunk induláskor, amit útközben meg is ettem. Apánál ma lakógyűlés volt, úgyhogy én rögtön be is menekültem a szobámba, ő pedig egy órát kénytelen volt a lakótársakkal vitatkozni mindenfélén. Miután végre mindenki hazament, tudtunk játszani, és nagyon megörültem, mert a MiniMotorways-ben kaptam egy új várost - Liszabont, szóval rögtön neki is láttunk feladatoknak és nagyon jól ment: a top 10% -ba kerültünk! Este természetesen a Séfek séfét néztük, aztán még kicsit játszottam fürdés után és mentem is aludni, mert elálmosodtam...

5980.nap - 2022-09-08

2022-09-08_19-14-51_img_20220908_191451.pngMédia-gyakorlattal kezdtünk, és kiderült, hogy ez nem a média óra gyakorlati része, hanem másik tanárral egy külön tantárgyunk. Az infó teremben voltunk és a tanárunk egy korábban fontos tévés ember volt, és jövő hétre rögtön három fős csapatokban bemutatkozó videókat kell csinálnunk jegyre. Dupla tesin futás és játék volt az udvaron (én beálltam röpizni), aztán magyaron ismét a tavalyi anyagból írtunk ismétlő dolgozatot, de csak az ötösöket írták be. A biblia volt a téma, na abból nem brillíroztam, nem igazán érdekel a téma őszintén szólva, de azért egész jól sikerült, majd meglátjuk. Médián a kedvencünk volt a "rabszolgás" játék, azt szereti mindenki, és eddig egész jó napom volt, aztán jött a töri és a fizika... Mindkettőből új tanárunk van, és töriből rögtön bele is csaptunk a tananyagba, a fizika  tanárnő amúgy lelkes és normálisnak tűnik így elsőre.
Suli után jöttem haza és már itt volt a rendelt kajám, úgyhogy azt meg is ettem rögtön, és anyával beszélgettünk, aztán nekiláttam az olasz házimnak, ugyanis egy fogalmazást kell írni a nyaralásról - nyilván olaszul és nyilván én a Rimini utunkról írok.

5979.nap - 2022-09-07

2022-09-07_18-04-10_20220907_180409_0.pngTesivel kezdtünk és torna helyett baleset- és tűzvédelmi oktatás volt. Sebaj, matekon és angolon még mindig csak azt tudtuk meg, hogy mi fog következni, aztán föcin végre megismertük az új tanárunkat, aki így elsőre jó fejnek tűnt és igazából bemutatkoztunk neki mi is (milyen hangszeren játszunk, szeretünk-e énekelni, ilyenek), ezzel elment az óra. Akárcsak éneken, ahol ugyebár az ofő-helyettes a tanárúr, szóval ő még alaposabban kikérdezett mindenkit egyesével. Bioszon megtudtuk, hogy az idei keményebb év lesz, mint a tavalyi (mintha az olyan laza lett volna!), és hetedik órában irodalmon hármas csapatokban a tavalyi anyagból volt kvíz, amit a mi csapatunk meg is nyert (köszi Nati!), úgyhogy mindhárman egy-egy ötössel gazdagodtunk - úgyhogy jól indult az év :)
Suli után elkísértem a többieket a KÖKI-ig, ott szétváltunk, én vettem ismét a finom muffinonkból és egy oxo teát, aztán jöttem haza és anyával együtt érkeztem meg. Amíg nem jött apa, addig a foci összefoglalót néztem meg, aztán apával játszottunk és közben a Mama is átjött a Dömével és hozott nekem papírzsepit, mert az allergiám eléggé elővett és durván sok zsepit fogyasztok sajnos...

5978.nap - 2022-09-06

2022-09-06_17-21-28_20220906_172128.pngA fura ágyak ellenére egész jól aludtam és nyolc körül keltem, épp jókor, mert kilenckor már reggeli volt (virsli), aztán mivel mára semmi konkrét program nem volt, inkább arra szavaztunk, hogy induljunk haza. Így már a fél tizenkettes vonatot el is értük és azzal egy óra alatt a KÖKI-re értünk. Kicsit már éhes is voltam, így a Noémiékkel együtt a kínaiban megebédeltünk (én szezámmagos csirkét, tésztával), aztán mindenki ment haza.
Alig hazaértem, már anya is megjött, és elmeséltem neki a kirándulást, közben letöltöttem pár tegnapi adást és megnéztem a vasárnapi Forma-3 és Forma-2 futamokat.
Utána megjött apa is, vele pedig a heti- és napi kihívást csináltuk meg a MiniMotorways-ben, aztán ő indult haza, mert én folytattam a tegnapi tévéműsor megnézését, ami őt nem igazán érdekelte...

5977.nap - 2022-09-05

2022-09-05_11-49-49_305020614_1258089644940418_7056462594985975138_n.pngHétkor keltem, hogy tutira időben ott legyek a KÖKI vasútállomáson nyolcig. Odáig eljött velem a Mama, de az állomáson már megtaláltam a többieket. Jól tettem, hogy vettem egy muffint, mert délután az még jól jött :) Na de addig még sokminden történt:
A vonat alig egy óra alatt leért Gárdonyba, ahol rögtön a biciklikölcsönző felé vettük az irányt és mindenki kapott klassz drótszamarakat. Én egy versenybringát kaptam (tiszta Tour-de-France!), jó bonyolult váltóval, de amúgy csúcs gépet, amit tök könnyű volt tekerni. Ez kellett is, mert jó sokat bringáztunk... Az első megállónál a változatosság kedvéért sárkányhajókba pattantunk és persze a két hajó között rögtön verseny alakult ki :)  Tettünk egy kört a tóban és vissza a partra, ott újból bringára pattantunk és folytattuk a tókerülő utat. Persze meg-meg álltunk enni-inni, pihenni, úgyhogy délutánra értünk a szállásra, ahová elhozták a táskáinkat és innen vitték vissza a bringákat, úgyhogy nem kellett gyalogolnunk legalább. Apropó szállás: hát az nagyon vicces! Olyan mint egy SZOT-szálló, tiszta szocreál, emeletes ágyak, pókhálók, 40 emberre két wc, 1 mosdó... De azért vicces! Itt volt egy kis szabadidőnk a vacsoráig, úgyhogy beszéltem apával, és megcsináltam egy Duolingo leckét.