5472.nap - 2021-04-18

2021-04-18_13-21-56_20210418_132156_0.pngReggel kilenckor magamtól ébredtem, ami éppenséggel nem is baj, mert így volt időm megnézni apával közösen egy Wipeout adást (irtó vicces!), és még egy F1 versenyt is tudtam futni, mielőtt indulni kellett Újpestre.
A Klári mamánál már épp készült a finom ebéd, de még előtte segítettem apának az erkélyajtót megjavítani, mert ő egyszerre tartani és kalapálni nem tudta volna. Ebéd után átadta a Mama a szülinapi ajándékaimat, mert jövő héten pont anyás hétvége lesz, szóval kaptam kindertojást és a szép bordó cipőt. Kicsit még beszélgettünk, aztán indultunk haza, mert háromtól egy nagyon izgi Forma1 futam kezdődött, ami közben én is lejátszottam egy futamot a szőnyegen :)

5471.nap - 2021-04-17

2021-04-17_12-34-17_20210417_123417_0.pngJó nagyot aludtam, és egy könnyed reggeli és fogmosás után felkerekedtünk apával és elmentünk a Decathlonba cipőt nézni. A túracipőknél elsőre sikerült egy nagyon kényelmeset találni, aztán még a sportcipőknél is körülnéztünk, ahol jópárat felpróbáltam, de valahogy egyik sem volt tökéletes. Végül még a futócipőkhöz is elmentünk és végül ott találtam rá a legjobb cipőre, ami könnyű és nagyon kényelmes és nagyon jól is néz ki.
Beugrottunk még az Auchan étterem részéhez is és elvitelre vettünk ebédre az ázsiai étteremben amit aztán hazaérve rögtön meg is ettünk. A kis adag is nagyon sok volt, én meg se tudtam mindet enni, pedig finom volt.
Ebéd után megcsináltam a leckéket, apa ellenőrizte és ő rájött arra is, miért nem tudtam tegnap a classroom-ba feltölteni a lecke fotóját (a másik böngésző, a chrome alatt működik csak), és már kezdődött is a Forma-1 időmérő. Még volt egy könnyű fizika lecke is, aztán kimentünk sétálni a kertbe (és békákat ijesztgetni).

5470.nap - 2021-04-17

2021-04-16_20-11-30_img_1169.pngMa három online órám volt egymás után, úgyhogy a szünetekben reggeliztem, fogat mostam stb. mert épp az első előtt keltem fel :) Matekból lehet majd javító dolgozatot írni - akinek nem sikerült az előző, és nekem ez most biztosan nem ötös sajnos. Irodalom után infó jött és meglepetésünkre word-ben kellett szöveget írni (azért meglepő, mert eddig mindent fordítva csináltunk: rajzprogramban szöveget szerkesztettünk, stb).
Az óráim után nem sokkal hazaért anya és együtt rendeltünk ebédet, aztán én nekiláttam gyógytornázni. A torna után pedig F1-ezni és közben jött meg apa is, aki rögtön nekilátott szétszedni az ágyamat, ugyanis azt elviszik és kapok helyette egy újat, amit a szekrény megcserélésével az ablak alá teszünk majd.
Apánál pedig este nosztalgiából a régi xbox-on játszottunk együtt, majd vacsoráztam egy újfajta ázsiai tésztát miközben felvételről Wipeout-ot néztünk, ami mindig nagyon vicces. Aztán még éjfélig szócserélőset játszottunk.

5469.nap - 2021-04-15

2021-04-15_09-55-19_20210415_095519.pngNyolckor keltem, mert jött értem apa és mentünk 9-re Ortopédiára a Heim Pálba. Az oltópont miatt most egy másik épületben rendelt a dotor úr, és nem volt elégedett a gerincemmel sajnos. Ahogy elmondta, a növekedésem miatt a gerincem is rosszul nő és nem javul így, a fűző és a torna ellenére sem sajnos. Júniusban újra jövünk kontrollra.
Rögtön haza is hozott apa, mert neki sietnie kellett mert online meetingje kezdődött.
Ebédre egy zacskós levest csináltam magamnak, igaz közben hazaért anya, de akkor majd tőle kérek vacsorára valami rendeset.

5468.nap - 2021-04-14

2021-04-14_17-19-24_20210414_171924.pngMa volt Gyöngyi néni (5 hét betegeskedés után!), rögtön két egymás utáni órával. A biosz leckét rögtön az óra után meg is csináltam és még óra közben kaptunk egy irodalom feladatot, amit délig kellett leadni, miközben akkor kezd az óra! Na izibe azt is megcsináltam és 11:58-kor leadtam... éppcsak, de azért egy 5 oldalas powerpointot kérni az egyik online óra alatt ami legyen kész a következőre???
Mára rendeltünk interfoodból, az egyik kedvencemet a kanadai juharszirupos, fekete tésztás csirkét, azt az óra után meg is ettem.
Délután AmongUs-oztam az osztálytársaimmal, aztán anyával társasoztam, amikor apa megjött, akkor megcsináltam a tesi szorgalmit (elméleti volt ugyanis).
Azt írtam már, hogy a Zrinyi-be már tutira felvettek? Ott is kiírták a felvételi rangsort és ott az 5. helyen vagyok a média szakon, szóval az már biztos, de azért a Deák a cél...

5467.nap - 2021-04-13

2021-04-13_20-07-47_img_20210413_200745.pngA rajz feladatról nem kaptam értesítést a classroomban, csak késve és emiatt pár óra késéssel adtam le a rajzomat, ami így hiába lett jó, csak hármast kaptam rá :(
De a három online óra között a matek volt a legrosszabb, mert egy nehéz dolgozatot írtunk szöveges feladatokból és terület, térfogatból, és nagyon nem ment ma, hát ez biztos, hogy gyengén sikerült sajnos. Ezen kívül egy töri és egy fizika volt még.
Ebédre a mekiből rendeltem, mert anya ma dolgozni ment és ez a leggyorsabb kiszállítás, délután pedig játszottam.

5466.nap - 2021-04-12

2021-04-12_18-16-00_20210412_181600.pngIgaz, csak két online órával, de keményen tért vissza az oktatás a tavaszi szünet után: nyelvtanon röpdolgozatot írtunk ugyanabból, mint a múltkor (mivel páran lebuktak, hogy csaltak...), és kémián egy 45 perces Redmentás dolgozattal folytattuk... na ez viszont nehéz volt, olyan szavakat is kérdeztek, amiket még a wikipédián sem találtam meg rendesen... így ez a doga csak négyes lett most...
Közben meghozta a futár az ebédemet, és akkor már meg is ettem, délután pedig egy kicsit még játszottam a Botival online. Utána már indultam is a gyógytornára, és már a fűző nélkül is tudok úgy ülni, hogy teljesen egyenes a gerincem! Jól kifáradtam mondjuk, de jött értem apa, és meglepő, hogy napsütésben sétáltam oda, most meg esik az eső... Itthon nekiláttunk a fizika Redmenta feladatnak, mert mai leadású volt, aztán apa elvitt a spárba, hogy bevásároljak és haza is hozott, a spárban pedig a kártyámmal fizettem (menő...). Apropó kártya: megérkezett a védettségi igazolványom és nekem szeptemberig érvényes, de hogy miért tovább, mint anyának, miközben hivatalosan két nappal előbb lettem beteg, azt nehéz megérteni, de apának van rá tippje: ez :)