Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5487.nap - 2021-05-03

2021-05-03_22-11-38_20210503_221138.pngReggel jött a festő, aki a szobámat "palástfű zöldre" festette át. Mondjuk nem túl profi módon egy szem létrával és a kis vödör festékkel jelent meg, tőlem kért ceruzát és mérőszalagot, aztán elment vásárolni ecsetet, meg a többi festőszerszámot, amit nem hozott... Nekem közben három online órám volt, de semmi dolgozat, vagy ilyesmi szerencsére. Ebédre az interfoodos futár hozta a kajámat, amit meg is ettem és a festő is végzett közben a munkával (na igen, a szobám azért nem olyan óriási), a kikészített borítékból kifizettem és még volt egy kis időm játszani mielőtt indultam a gyógytornára.
Apa ide ma is értem jött és mikor hazaértünk, ő neki is látott a szoba visszarendezésének. Közben erősen szitkozódott, mert a festő semmit nem takart le és mindenhol festékpöttyök és ráfestések voltak, amiket apának kellett előbb letakarítani, hogy a helyükre (új helyükre) mehessenek a szekrények. Ugyanis a nagy szekrény került az ajtóhoz és az ablak alá pedig az új ágyam kerül! Na ez utóbbi összerakása is apára hárult, aki neki is kezdett rögtön. Közben anya is hazajött, és később csinált nekem vacsit, aztán apa "pihenésképp" abbahagyta az ágyam összeszerelését, és segített a mai fizika Redmenta dolgozatot megírni, ami 98 pontból 97 pontos lett, de apa szerint abban az egy kérdésben is neki volt igaza, mert a gázok alapállapotban nem vezetik az elektromosságot (volt még pár ilyen kérdés amúgy amiket nem is tanultunk!). Közben apa fokozatosan felhasználta a nagyszobában eddig a szőnyegen pihenő ágy-alkatrészeket, így végre újra tudtam autóversenyezni! Amikor az ágy elkészült, én is segítettem kicsit az ágyrács összerakásában és ezzel el is készült a szuper, új ágyikóm! Még titkos fiók-rekeszem is van! És minden vadi új, a matrac és az ágynemű is, szóval ma végre újra a szobámban alhatok...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr4816521586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása