Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5267.nap - 2020-09-25

2020-09-25_19-52-42_img_0746.pngReggel kicsit később értem a sulihoz - olyan háromnegyed körül - ami csak azért nem jó, mert ilyenkor hosszú sor áll már a bejutáshoz, ugyanis mindenkinek meg kell mérni a bejáratnál a lázát... 
Na ezek után az első órában kiderült, hogy nem biosz lesz, hanem földrajz, és ráadásul dolgozat! Klassz... mondjuk mázli, hogy pont abból volt, amit már többször is átvettük apával és anyával: Európa föld- és vízrajza vaktérképen. Ez tök jól megy nekem, úgyhogy írtam is egy hibátlan dogát :)  Utána angolon és matekon semmi különös nem volt, viszont a tesin Péter bácsi azokkal beszélgetett, akik sikeresen megrugdosták a teremben a kézfertőtlenítőt, ami el is romlott (de szerencsére meg lehetett javítani). Informatikán lehetett játszani, de jövő héten próba felmérőt fogunk írni. Újabb tesi óra jött, és az udvarra mentünk ki de helyettesítés volt és egyszercsak eleredt az eső, aztán 5 perc múlva el is állt és visszamehettünk, de így a sárban kosarazni nem volt akkora élmény és jó sáros lett a kezem... Még utolsónak egy emelt angollal zártunk, aztán még kicsit kimentem az udvarra csak úgy, de amikor hazaértem, olyan fáradt voltam, hogy ledőltem kicsit pihenni. El is bóbiskoltam, és anya keltett, hogy igyekezzek, öltözzek és menjek a gyógytornára! Ezt teljesen elfelejtettem és ki is akadtam, mert így ebédelni sem maradt időm. A gyógytornáról legalább apa hozott haza, mert jó fáradt voltam. Itthon összepakoltunk és indultunk apához, de előbb még beugrottunk egy BurgerKingbe vacsoráért (van új fajta csípős csirke nugetts! fincsi!) és apa cégébe is mert bent felejtette a kulcsát, ami pedig elég fontos...
Gyömrőre így elég későn értünk, és én előbb Fifáztam, aztán a NyerőPárost néztem kilenctől.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr4916215548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása