5016.nap - 2020-01-18

Címkék: Repülés

2020-01-18_09-47_collage.pngHajnali négykor keltett apa és gyors fogmosás, öltözés és már indultunk is a Botiért és Krisztiért, hogy onnan a reptérre vigyen minket apa, ugyanis ma van a Krisztitől kapott karácsonyi Frankfurti utazásom napja!
Nagyon szuper volt minden: a kevesen voltak a biztonsági vizsgálatnál, hamar bent voltunk és a gép is időben indult, és végül egymás mellett tudtunk ülni egy kis cserebere után. Hamar meg is érkeztünk és a reptéren a hatalmas mekiben reggeliztünk. Innen előbb a reptéri magasvasúttal, aztán az S-bahn-al bementünk a városba nézelődni. Az óvárosi katedrálisba nemcsak bementünk, hanem a meredek csigalépcsőn (322 lépcső!) fel is mentünk a kilátóba, ahonnan tényleg nagyon szép volt a városra a kilátás.
Egy pár érdekes boltba és egy hatalmas plázába is bementünk és vettem is pár különleges apróságot (zacskós levest és csokikat), amiket itthon nem lehet kapni.
Utána visszamentünk a reptérre és ott ebédeltünk (ismét  a mekiben, mert nagyon finom volt), és a délutáni visszaindulásig a repteret jártuk be, mert ez is jó nagy reptér és különleges repülőjáratok is megfordulnak itt.
Budapestre kis késéssel indultunk és megint sikerült csereberélni úgy helyet, hogy mellénk ült a Kriszti. A leszállásnál pedig extra élményünk is volt, ugyanis "átstartoltunk" és tettünk egy kört és csak másodikra szálltunk le, ugyanis az előttünk lévő gép még a pályán volt és veszélyes lett volna leszállni. Na ilyen se volt még velünk! De aztán rendben leszálltunk és apa irtó pontosan jött értünk, épp kiléptünk amikor megjött, aztán hazavittük a Krisztit és a Boti még eljött velünk haza, mert ment a Kefírért. De mi is csak pár percig maradtunk apával, mert mentünk Gyömrőre. Itt ettem az egyik ma vásárolt spéci levesemből vacsira, aztán már mentem is aludni, mert irtó fáradt voltam...