4831.nap - 2019-06-16

2019-06-16_14-42-03_20190616_144203.pngMa nagyon nagyot aludtunk anyával, és olyan későn keltem és reggeliztem, hogy ebédért is csak egy után indultunk el a szusi bárba. Azért oda, mert nem volt itthon semmi fogamra való... Igen ám, de hazafelé olyan zápor kapott el minket, hogy még az alsógatyám is vizes lett! Úgyhogy hazaérve rögtön le is zuhanyoztam, mert az eső már elkezdte a fürdetésem :)
Közben apa is megérkezett, én pedig megettem a nagy tálca szusit.
Ezután társasjáték délután következett: hármasban előbb egy "nagy" Honfoglaló menetet játszottunk, amit anya nyert, aztán az Élet játéka következett, amit épphogycsak, de megint anya nyert... úgy látszik ma ő volt a szerencsés.

4830.nap - 2019-06-15

2019-06-15_19-34-29_img_20190615_193429.pngDélelőtt anya elment vásárolni, de képzeljétek: nem kapott túrós derelyét a kisteszkóban! Kénytelenek voltunk pizzát rendelni ebédre. Utána átmentünk a Mamához, ott volt ugyanis a gyülekező, és onnan vitt minket a Kriszti a Stefánia palotába, ami olyan mint egy színház, mivel Annáék ott adták elő az ez évben tanult táncokat. Anna egy nép-, egy modern- és egy musical előadásban volt benne. Szerintem jók voltak a produkciók, és a zenék is jók voltak, még két eurovíziós is volt.
Miután hazahozott minket a Kriszti, itthon játszottam, és eurovíziós dalokat hallgattam, és "nosztalgiából" a 2014-es döntőt le is töltöttem és estig azt néztem.

4829.nap - 2019-06-14

2019-06-14_20-47-04_20190614_204704.pngReggel "rendes iskolaidőben" nyolcra kellett a suliba menni és maradt még tegnapról díszíteni való, úgyhogy segítettem én is befejezni a ballagásra a folyosók és a tornaterem díszítését. Például kitaláltam, hogy a díszkapu alatt, amin keresztül majd bejönnek a ballagók, legyen alul is valami , ne csak csupaszon legyen. Olyan őrült sok dolog már nem volt, úgyhogy tíz után hazaengedtek minket.
Itthon játszottam, ebédeltem és anyával visszamentünk három után a suliba. Jól sikerült a ballagás, csak irtó meleg volt ma... Az udvaron volt vége a műsornak és ott lehetett még beszélgetni, aztán én elkísértem apát, aki hazavitte a Kati mamát és mentünk is egyből a Botiékhoz, ahol kipróbáltuk az új társasjáték kártya kiegészítőt, amit tőlünk kapott  a Boti.
Hétre pedig mentünk a Wekerle étterembe egy családi vacsorára. Én nagyon jóllaktam, mert kértem frittatensuppét, azaz palacsintatészta-csíkos erőlevest és egy hatalmas tállal hoztak. Utána még egy szelet rántott húst is betoltam.

4828.nap - 2019-06-13

2019-06-13_17-00-46_20190613_170046_0.pngReggel nagyon fájt a hasam és hasmenésem is volt, úgyhogy anya megengedte, hogy itthon maradjak és pihenjek. A suliban úgyis csak a teremdíszítés miatt kellett volna bemenni, ami nem lett volna nagy meló, szóval nem a lógásért maradtam itthon.
Szerencsére pár óra alatt rendbejött a hasam és ebédre már tudtam enni egy soktésztás levest. Délután játszottam is, és amíg apára vártam, kipakoltam a fürdőből és a vécéből, mert öt utánra írták, hogy jönnek majd a rovarirtók.
Amikor apa hazaért, ő még kipakolta a konyhában a szemetes szekrényét is, és leszedte a száradt ruhákat, hogy ne legyenek útban, én pedig segítettem neki zoknikat párosítani és hajtogatni. Ez volt a feltétele a mai mesének, ami után addig lufiztunk, amíg anya haza nem ért :)  Vele pedig hozattam a közértből jégkrémet, és pont az egyik kedvencemet, a szivárványos gyümölcsöset hozott, úgyhogy azt rögtön el is nyalogattam ;)

4827.nap - 2019-06-12

2019-06-12_18-38-31_20190612_183832.pngReggel felébredtem, amikor anya elment vásárolni, pedig még aludhattam volna tulajdonképpen, mert csak 11 körül kellett a sulihoz mennem. De nem baj, mert így kérhettem reggelire tejbegrízt anyától, amikor visszaért :)
Amikor pedig ő indult dolgozni, én is indultam  a sulihoz. Ugyanis ma bowlingozni ment az osztály, Kőbányára az Acapulco-ba, ahol én már jártam korábban apáékkal. Mivel húszan voltunk és négy pályát foglaltunk le egy órára, ezért ötös csapatokban játszottunk és nagyon élveztem a játékot.
Utána visszajöttünk együtt a sulihoz és mindenki ment haza. Én még bementem a spárba és vettem magamnak ebédet és uzsonnát, és az ebédre vett currys maggi tésztát meg is ettem itthon.
Délután pihiztem egy órát, aztán épp fifáztam, amikor apa is hazaért a munkából. Nem túl hosszas rábeszélés után lementünk együtt a Gina cukrászdába fagyizni és a ház előtt pont összefutottunk a Mamával és a Dömével.
Fagyizás után itthon játszottunk és tévéztünk estig, aztán mentem fürdeni és aludni... Anya csak később ért haza, mert osztálytalálkozón volt.

4826.nap - 2019-06-11

2019-06-11_18-31-24_20190611_183124.pngA svédasztalos reggeli nekem nagyon ízlett: ettem tojásrántottát és tükörtojást is, és szerencsére a narancslé elfogyott és almalét hoztak helyette mire odaértem - mert azt jobban szeretem. Délelőtt puha labdákkal csúzli-csatát rendeztünk, ami szerintem egész jó volt, aztán lementünk strandolni, de most a másik strandra. Jégkrém azért itt is kapható volt :)  Ebédre pedig mindenki kapott egy-egy lángost, amivel tényleg jóllaktunk...
Sajnos délután már indulni kellett az állomásra, és a vonat hamar felzötyögött velünk Pestre. A KÖKI előtt már vártak ránk a szülők, köztük anya és apa. Apa vett nekem egy újfajta - oreos - 7days sütit, de előbb még ettem egy finom hotdogot, amit útközben hazafelé, az Adri gyros-ban vettünk.
Irtó fáradt voltam, mire hazaértünk... ez a két nap teljesen lemerített - de azért szuper volt!

4825.nap - 2019-06-10

Címkék: Velence

2019-06-10_instastory.pngJuhé! Indulunk osztálykirándulásra Velencére (nem az olasz, a magyar Velencére...). Reggel fél nyolcra már a KÖKI pályaudvarán voltunk és vártuk, hogy a többiek is befussanak. A vonat hamar ott volt és egy kis séta után megérkeztünk a szállásra a Viking Hotelbe, és rögtön mentünk is sárkányhajózni. Két csapat - két hajó... ebből hamar verseny kerekedett :) amit mi nyertünk. Utána lementünk a strandra, ahol vettem jégkrémet.
A szállásra visszaérve megkaptuk a szobáinkat (én nagyon szupert) és kipakoltunk, este pedig szabadulószoba játék volt! Ezt is a mi csapatunk nyerte a háromból, úgyhogy nyerő napom volt ma :)
A vacsorára sem volt egy rossz szavunk se: pizzát rendeltünk ;)