Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

4744.nap - 2019-03-21

2019-03-21_16-57-54_20190321_165754.pngLyukas óra után az első óra nyelvtan volt ami igazából irodalomnak volt megtartva mert ilyenkor meg szoktuk cserélni a két mai órát. Irodalmon haladtunk tovább a Toldiban és elmondták hogy mi volt a fő hiba a dolgozatban (a múltkori szövegértés dolgozatban ami igazából nem volt ugye témazáró mert az majd a Toldiból lesz). Utána az angol óra jött, nem volt semmi különös. Ezután töri óra helyett pedig az Öko váltó volt, amin végül negyedikek lettünk a hétből. 
Az irodalomórán nyelvtan volt és kiosztották a dolgozatokat először az irodalmi szövegértést, amiben csak egy hibám volt, és szerintem az se hiba: az volt hogy milyen címet adnál egy rozmaringról írt ismeretterjesztő szövegnek és én azt választottam hogy "az emlékezés növénye" és a tanárnő szerint azt kellett volna hogy "a gyógynövény"... ennyi... Szerintem jobb cím hogy "az emlékezés növénye" De ettől még ötös lett! És a nyelvtan pedig csillagos ötös, mivel hibátlan lett (na jó, a Színház (kötőjel) és Filmművészeti Egyetem leírásában egy apró hibám volt: nem kötőjellel írtam) 
Eztán tesi volt és kint voltunk az udvaron és szabad játék volt és az osztállyal fociztunk... nagyon rég volt ilyen és nagyon élveztük. Végül még volt egy matek óra és az is egy nagyon jó volt mert sokan javító dolgozatot írtak,  aki pedig nem, annak meg szabad foglalkozás volt és én ezt a lehetőséget arra használtam ki hogy  megcsináltam az angol házit, hogy ne kelljen holnapra tanulni majd este otthon. 
Suliból együtt jöttem el a Botival és hozzájuk mentem, és szurkoltam neki, ahogy a fifával játszott. Apa is idejött értem és amikor a Boti  ment angolra, mi hazajöttünk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr7414708016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása