Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

4593.nap - 2018-10-21

2018-10-21_16-20-54_20181021_162054.pngReggel sokáig aludtam, délelőtt fifáztam, aztán dél után kértem anyát, hogy süsse meg a pizzát ebédre. Utána nekiláttam nyelvtan tanulni és amikor kimentem pisilni, egyszercsak elsötétült a világ, megszédültem és még tudtam kiabálni anyának, aztán elájultam...  arra tértem magamhoz, hogy a földön fekszem és anya meg az Ottóék szólogatnak. Közben már hívták a gyerekorvosi ügyeletet és amikor megmértük a vérnyomásom, szinte nem is volt, mert 60 alattit mértünk. Amikor felültem, annyira megszédültem megint, hogy elhánytam magam. Így inkább anya lefektetett az ágyába és nemsokára már itt is voltak a gyerekorvosi ügyeletesek, akik mindenfélét megmértek, és mivel a vécéből kiesve bevertem a fejem is, boztos-ami-biztos mentőt hívtak, mert lehet egy enyhe agyrázkódásom is. Közben apa is megérkezett, és pár perc múlva a mentős bácsik is. Ekkor már jobban voltam, de inkább apa ölben vitt le a mentőhöz, és (a piros lámpánál sziránázva, mögöttünk apa padlógázzal) bevittek a Balesetibe, a gyerek traumára. Itt megvizsgált egy doktornéni és azt mondta, hogy nem lát komoly bajt, de megfigyelésre inkább maradjak itt keddig. Feltoltak a negyedikre és ott egy szobába, ahol csak mi voltunk. Szerencsére anya is itt maradhat, és a szomszédos ágyon. 
Amikor berendezkedtünk, összeírtuk még mire lenne szükség és apa vissza hazaszaladt. Még egy kakaós csigát is hozott, amit rögtön meg is ettem, mert már a szédülésem elmúlt, viszont elég éhes voltam már, úgyhogy később még a vacsorára hozott vajas kenyeret is ettem.
Sajnos hiába van egy tévé is falon, nem sikerült apának sem működésre bírnia. Amúgy a szoba nem rossz, de azt hiszem inkább ma még fekszem és próbálok hamarabb elaludni, bár nehezítés, hogy  óránként megmérik a vérnyomásom (estére már 90/60 volt).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr9414314483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása