4475.nap - 2018-06-25

20180625_114543.pngMa nagyon szuper napunk volt:
A finom reggeli után jól felöltöztünk (mert csepergett az eső és picit fújt a szél) és lementünk a szálloda elé, mert tízre jött értünk egy lovaskocsi és elvitt minket a 7vezér kalandparkba, ami mellett ott van a szálloda "gazdasága" is. Kicsit körülnéztünk a "várban" és a jurtákban, ahol kiállítások voltak, aztán kezdődött a túra, amin bemutatta egy néni a különböző állatokat, amiket ott tenyésztenek. Kezdtünk a kiscsibékkel és egy aranyosat meg is lehetett simogatni, akárcsak a következő állomáson a nyuszik közül egy fekete fülűt. Tovább haladva kis bocik, és szemtelen kecskék következtek és pont etetés volt a birkáknál így mi is segítettünk és adtunk nekik friss füvet (már amennyire a kecskék hagyták...). A nagy istállóból kimentünk a kinti karámokhoz és megnéztük a szép lovakat is, meg a teheneket, akik kint legeltek a réten. A végén még lovagoltunk is pár kört két aranyos lovon, aztán a puli kutyusokat is megsimizhettük (nekem különösen egy Huba nevű kis aranyos tetszett és szerintem én is neki). Végül még maradt zsetonunk amit elektromos quad pályán használtunk el, és már jött is értünk a lovaskocsi, ami visszahozott a szállóhoz.
20180625_120526_0.pngMivel ma nem akartuk elkövetni a hibát, hogy beebédelünk, aztán nem tudunk vacsorázni, ezért csak a közeli cukrászdába mentünk be és 1-1 tortaszeletet ettünk.
Délután viszont megállás nélkül a medencéknél voltunk és szerencsére ma is kevesen voltak, úgyhogy tudtunk labdázni, ugrálni, gőz- és infra-kabinba szaunázni, meg ilyesmi. Hat után azért feljöttünk a szobába átöltözni és már mentünk is le az étteremben, ahol ma is szuper finom svédasztalos vacsorával vártak, és mindenki degeszre ette magát :)
Ma este ugyanaz volt a program, mint tegnap, csak most a mi szobánkban: a sarok jakuzziból foci meccs nézés, után a súgós egy ige - egy főnév játék a meccs végéig, aztán alvás...