3414.nap - 2015-08-30

2015-08-30_10-31-19_dsc_0021.JPGDélelőtt elmentünk piknikezni a Kopaszi gáthoz.
Kerestünk egy part közeli füves részt és ott telepedtünk le, aztán apával lementünk a Dunához az öbölbe és próbáltunk kacsaköveket keresni és kacsázni ahogy a wii-n gyakoroltuk... na hát ez valahogy a wii-n könnyebb...
Innen rögtön Újpestre mentünk ebédelni és ma a múlt héten "megrendelt" étel volt a második fogás: bacon-be göngyölt csirke. Hú, nagyon fincsi volt!
Délután hazajöttünk ugyan, de nem sokat voltunk itthon, mert amikor telefonáltak a Csilláék, akkor átmentünk hozzájuk szülinapozni. Az Esztiék is átjöttek méghozzá a kis Nimród babával együtt. 2015-08-30_16-50-35_dsc_0036.JPGAmíg mindenki a kisbaba körül forgolódott, addig én biliárdoztam - pontosabban rexeztem , ugyanis a Csaba elővette nekem játszani a mini rexet amit még régebben vett, de nem túl sokat játszott még vele :)  Kicsit apa is játszott, de egyértelműen én voltam az ügyesebb ;)
Volt finom torta is és az Andrisnak megmutattuk a Siófoki nyaralás videók közül a szuper felfújható vízi akadálypályásat amiben anyáék annyit bénáztak :)
Amikor az Esztiék hazaindultak, mi is eljöttünk és fürdés után este még megnéztünk egy újabb "vakációs" filmet, aztán fogmosás és már mentem is aludni...

3413.nap - 2015-08-29

2015-08-29_14-27-07_dsc_0014.JPGMa kipihentük a tegnapi "túrát"...
Délelőtt apa elment vásárolni és amikor hazaért anya megfőzte a tésztákat amiket hozott és az volt az ebéd. Kár, hogy nem nagyon érzek ízeket, mert folyton be van dugulva az orrom :(
Amúgy apával és anyával is játszottam mindenfélét: anyával például gomb szépségversenyt (amibe azért apát is bevontam "közönség" szavazásnál), apával torpedóztunk, mastermindoztunk meg ilyesmi.
Este pedig anya kérésére megnéztük a Családi vakáció című régi de vicces filmet.

3412.nap - 2015-08-28

2015-08-28_22-27-56_p1060040.JPGReggel ismét apa vitt át a Mamához, ahol rajzolgattam és a telefonommal játszottam délelőtt. Amikor mentünk az ebédért, természetesen Dömét is megsétáltattuk, és ma sem volt finom sajnos az ebéd, nem ettem túl sokat - mondhatni.
Délután is írogattam, és épp uzsonnáztam amikor megjött anya és hazasétáltunk. Itthon nekiláttam wii-zni, és közben apa is hazaért és anyával elkezdtek hátizsákba pakolni, elemlámpát készíteni - ugyanis mentünk hatkor az "Állatkertek éjszakájára"!
Hű, jó sokan voltak a városligetben! Apa kirakott minket amikor odsaértünk, hogy beálljunk a sorba jegyekért, ő pedig azt a lehetetlen feladatot kapta, hogy parkolóhelyet találjon... Jó sokára ért vissza és még így is ő "nyert" mert mi még nem kerültünk sorra, de már csak hárman voltak előttünk, úgyhogy onnan már hamar bent voltunk. Az volt a menetrend, hogy az első órában anya mondja az irányt, aztán én és végül apa. Megnéztük a fóka showt is, de olyan sokan voltak, hogy alig láttam valamit belőle, de a tigriseknél jól meglepett az egyik "cicus" ugyanis amíg egy távolabbi állatot néztünk az elemlámpával az üvegre tapadva, egyszercsak "megjelent" egy másik tigris feje pont velem szemben az üveg túloldalán!
2015-08-28_22-32-10_p1060050.JPGAmikor én voltam soron, akkor az első utunk a hullámvasúthoz vezetett és mentünk is apával egy menetet, csak itt is nagyon hosszú volt sajnos a sor, pedig ez zsetonokba került amúgy. A Holnemvolt parkból visszamentünk az állatkerti részbe a varázshegyhez, amit meg is másztunk persze mert ilyenkor érdekes színes fényekkel van kivilágítva. Bent pedig pont jókor érkeztünk, ugyanis három féle bogarat is épp kivettek a gondozók és a kezünkre is mászhattak! Volt óriási imádkozó sáska, botsáska és hatalmas csótányok :)  Irtó érdekesek ám! Mind a hármat engedtem magamra sétáltatni és meg is lehetett simogatni őket, nem bántottak. Az egyik akváriumban pedig ki lehetett próbálni milyen amikor a doktor halak csipkedik az ember kezét - hát az is vicces ám...
Apa következett a túravezetésben, de ő hallgatott rám és előbb a koala macikhoz mentünk - mert én még nem láttam élőben koalát - de ők annyira nyugisak, hogy a nyüzsgés ellenére a fákon aludtak. Mondjuk ekkor már jó fáradt és álmos voltam, de még a vízilovakat mindenképpen látni akartam, úgyhogy feléjük még elsétáltunk. Ekkor már bemondták, hogy lassan zár az állatkert, úgyhogy hazajöttünk és persze rögtön mentem is aludni...

3411.nap - 2015-08-27

2015-08-27_16-46-33_dsc_0011.JPGReggel apa átvitt a Mamához, és rögtön mentünk is a Pennybe vásárolni. Azért siettünk, mert kilencre már a suliban kellett lenni, ugyanis a tornateremben próbáltunk az évnyitó műsorára. A próba után vissza  a mamához és lassan már megint mehettünk le, a Dömével és az ebédért (ami nem volt finom éppenséggel).
Délután áthozták a Dorinát és pötyiztünk. Én is! Kiraktam egy nagyon szép formát. Aztán jött anya és én választhattam, hogy vele megyek az SZTK-ba, vagy a mamáékkal a játszótérre. Még szép, hogy a játszótér nyert :)  Apa idejött értem  a munkából és amikor elvitték a Dorinát, akkor mi is feljöttünk. Mikor anya is hazaért, lementünk sétálni a mamáékkal és a séta vége felé pont jöttek a Krisztiék is, mert apától kértek filmeket. Amíg apa ezzel foglalatoskodott, mi wii-ztünk, és amikor hazamentek a Botiék, én mentem vacsorázni, fürdeni és aludni.

este megmértem magam: 22.9 kiló vagyok.

3410.nap - 2015-08-26

2015-08-26_19-29-56_dsc_0006.JPGReggel apa elvitt minket autóval a Kökibe, mert anyával bevásároltunk a tesco-ban. Innen én a Dédiékhez mentem, mert ma náluk voltam délutánig.
Miket csináltam náluk? Írogattam, számítógépeztem, és az Anival országokat nézegettünk térképeken.
Ebédre fincsi csirke falatkák voltak sült krumplival.
Délután pedig akasztófáztunk az Anival és kemény ellenfélnek bizonyult :) Kicsit még számítógépeztem is és épp kikapcsoltam a gépet, amikor jött értem anya és hazasétáltunk.
Épp wii-ztem amikor apa is hazaért munkából és hozott nekem fincsi hawaii pizzát vacsorára.
Fürdés előtt még gyakoroltuk a szövegemet amit az évnyitóra meg kell tanulnom, és láb-tornáztunk is anyával.

3409.nap - 2015-08-25

2015-08-25_19-59-43_img_3437.JPGDélelőtt anya vitt át a Mamához, mert csak tízkor ment dolgozni. Szerencsére ma is ott volt a Boti és a Dorina :)
Sokat mondjuk nem tudtunk számítógépezni, mert le kellett vinni a Dömét sétálni, utána viszont a zászlós játékot folytattuk, amíg meg nem jött a Zoli a Botiért. Pont a Dorinát is hazavitte apukája, úgyhogy egyedül maradtam a Mamának...
Ebédre finom szilvás derelye volt (a túrósat jobban szeretem, de ez is fincsi volt azért).
Délután a szuperhős bábukkal játszottam és gyurmáztam is, amíg anya is visszaért, és lassan hazajöttünk.
Itthon előbb apával, aztán egyedül MarioKartoztam, és vacsi után hármasban játszottunk a fürdésig: előbb a majmos ügyességivel, aztán kártyáztunk a Solo-val és a Skip-Bo-val is.

3408.nap - 2015-08-24

2015-08-24_20-21-00_img_3416.JPGReggel apa átvitt a Mamához, mert anya is ment ma már dolgozni. A Boti is ott volt, mert ő a Mamánál aludt, mivel szegény Anna a Heim Pál kórházban van, mert kivizsgálják miért fáj a hasa...
Előbb néztem ahogy  a Boti a tabletjén játszott focisat és amikor meghozták a Dorinát, akkor lementünk a játszótérre. Én a Botival kosaraztam, és kidobósoztam leginkább. Amikor pedig elvitték a kis Dorinát, mi is felmentünk. Hamar levittük sétálni  a Dömét és gyorsan megebédeltünk, mert délre be kellett érni a suliba, ugyanis a Kati nénivel elkezdtünk tanulni egy dalt az évnyitóra és kaptunk pár soros szövegeket is, amiket meg kell tanulni, mert lesz egy kis műsorunk is az évnyitón. Amíg mi gyakoroltunk, a Mamáék elmentek a piacra és vettek nekem mentos cukorkát :)  Miután visszajöttünk , kicsit számítógépeztem a Botival, és utána a világatlasszal játszottunk ország kitalálósat a zászlók alapján. Amikor jött anya, együtt elmentünk a Wekerlére feliratkozni a következő ruhabörzére.  Onnan mi anyával már hazajöttünk és én apával játszottam estig, mert anya ment tornázni. Wii-ztünk és vacsora után tetris-eztünk a fürdésig.