3412.nap - 2015-08-28

2015-08-28_22-27-56_p1060040.JPGReggel ismét apa vitt át a Mamához, ahol rajzolgattam és a telefonommal játszottam délelőtt. Amikor mentünk az ebédért, természetesen Dömét is megsétáltattuk, és ma sem volt finom sajnos az ebéd, nem ettem túl sokat - mondhatni.
Délután is írogattam, és épp uzsonnáztam amikor megjött anya és hazasétáltunk. Itthon nekiláttam wii-zni, és közben apa is hazaért és anyával elkezdtek hátizsákba pakolni, elemlámpát készíteni - ugyanis mentünk hatkor az "Állatkertek éjszakájára"!
Hű, jó sokan voltak a városligetben! Apa kirakott minket amikor odsaértünk, hogy beálljunk a sorba jegyekért, ő pedig azt a lehetetlen feladatot kapta, hogy parkolóhelyet találjon... Jó sokára ért vissza és még így is ő "nyert" mert mi még nem kerültünk sorra, de már csak hárman voltak előttünk, úgyhogy onnan már hamar bent voltunk. Az volt a menetrend, hogy az első órában anya mondja az irányt, aztán én és végül apa. Megnéztük a fóka showt is, de olyan sokan voltak, hogy alig láttam valamit belőle, de a tigriseknél jól meglepett az egyik "cicus" ugyanis amíg egy távolabbi állatot néztünk az elemlámpával az üvegre tapadva, egyszercsak "megjelent" egy másik tigris feje pont velem szemben az üveg túloldalán!
2015-08-28_22-32-10_p1060050.JPGAmikor én voltam soron, akkor az első utunk a hullámvasúthoz vezetett és mentünk is apával egy menetet, csak itt is nagyon hosszú volt sajnos a sor, pedig ez zsetonokba került amúgy. A Holnemvolt parkból visszamentünk az állatkerti részbe a varázshegyhez, amit meg is másztunk persze mert ilyenkor érdekes színes fényekkel van kivilágítva. Bent pedig pont jókor érkeztünk, ugyanis három féle bogarat is épp kivettek a gondozók és a kezünkre is mászhattak! Volt óriási imádkozó sáska, botsáska és hatalmas csótányok :)  Irtó érdekesek ám! Mind a hármat engedtem magamra sétáltatni és meg is lehetett simogatni őket, nem bántottak. Az egyik akváriumban pedig ki lehetett próbálni milyen amikor a doktor halak csipkedik az ember kezét - hát az is vicces ám...
Apa következett a túravezetésben, de ő hallgatott rám és előbb a koala macikhoz mentünk - mert én még nem láttam élőben koalát - de ők annyira nyugisak, hogy a nyüzsgés ellenére a fákon aludtak. Mondjuk ekkor már jó fáradt és álmos voltam, de még a vízilovakat mindenképpen látni akartam, úgyhogy feléjük még elsétáltunk. Ekkor már bemondták, hogy lassan zár az állatkert, úgyhogy hazajöttünk és persze rögtön mentem is aludni...