Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3435.nap - 2015-09-20

2015-09-20_10-00-39_dsc_0013.JPGSzerencsére hiába mondtak mára rossz időt, csak éjjel volt eső, reggelre már sütött a nap, így több programunk is volt:
délelőtt elsétáltunk a Koós Károly térre, ahol Wekerlei napok voltak. Sajnos a játszótéri játékok jórészt vizesek voltak még az esőtől, de azért hintázni és mászóvárazni tudtam. Amíg apával a játszótéren voltunk, anya mászkált az árusok között és két érdekes pultot talált, amiket meg is néztünk együtt: az elsőnél nagyon szép ásványokat árultak és apa vett nekem zsákbamacskát, amiben öt érdekes és szép kristály volt, úgyhogy már akkor a gyűjteményem, hogy el sem fér az eddigi tartójában :)  A másik helyen pedig mindenféle faragott tárgyak voltak, köztük fából készült gombok! Ejha! Itt is kikönyörögtem két nagyon szép gombot: egy csigát és egy halcsontvázat :)
És már indultunk is haza, átöltöztem (a játszótéren sikerült összekoszolnom magam...) és már mentünk is Újpestre, ahol a Klári mama a múlt héten 'leadott rendelésemet' főzte meg: tojáslevest (tíz pontos, irtó fincsi!) és rántott husit, közte "dobverőket" is (szintén tíz pontot ért, mert szuperfincsi volt, még repetáztam is a húsból!).
Kicsit még játszottam a legó autókkal, aztán jöttünk haza, mert kettőkor forma egy volt... A futam után lementem anyával futni egy kicsit és mivel láttam egy csomó szép gesztenyét, így még egy zacsival felfegyverkezve újra lementünk gesztenyét szedni. Itthon szépen megmostam őket és száradni félretettem a nagy kupac gesztenyét. Vacsi után még volt időm MariKartozni a fürdésig és alvásig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr337804370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása