Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3243.nap - 2015-03-12

2015-03-12_20-17-57_img_2406.JPGAhogy azt korábban megbeszéltük - páran kistanárbácsik és kistanárnénik lehettünk pár percig a századik matek órán. Én azt a játékot játszottam a többiekkel, hogy kihívtam valakit, akinek a feje fölé - hogy ő ne lássa - egy papírra felírtam egy számot, és neki ki kellett találni, hogy mit írtam. A többiek csak úgy segíthetnek neki, hogy a számról pár tulajdonságot árulnak el - ilyeneket, hogy páros szám, húsznál több, a számok összege nyolc, stb. Szerintem ez tök jó játék és kaptam is érte egy ötöst!
No és nem csak ez volt klassz délelőtt, hanem a torna óra is, ugyanis a harmadikosokkal voltunk együtt és amikor köredzést tartottunk, akkor az ugrálókötéllel háromszor is sikerült duplán átpörgetni! 
Ó, és a délután is klassz volt! Ugyanis elmentünk metró-pótlóval és a kis földalattival elmentünk a cirkuszba! Irtó közel ülhettünk a porondhoz: miénk volt az első két sor! Én a másodikba ültem és képzeljétek az egyik bohóc pont az előttem ülő Ádám ölébe ült, amikor viccből a helyét kereste :)  Na de az a bácsi sem járt sokkal jobban, aki jelentkezett, amikor kérdezték, hogy ki nem borotválkozott meg reggel... ugyanis Szandra az elefánt jött be és előbb egy hatalmas pemzlivel behabozta az arcát és utána egy műanyag borotvával megborotválja és egy nagy adag vízzel az ormányából jól lespricceli :)  De persze volt sok akrobata szám és ami még nagyon tetszett, az a kutyás szám volt, mert nagyon ügyesek voltak a kutyusok, még egy nagy apró is.
Hatra értünk vissza a sulihoz, ahol apa várt és hazasétáltunk, itthon pedig rögtön mentem fürdeni, mert eléggé állat-szagom volt... Utána még apával játszottam a vacsoráig, ami pizza volt: apa hozta és finom szalámis-kukoricás volt. Estig még tableteztem, és amikor anya este hazaért a tornából, neki is elmeséltem a cirkuszt, de csak röviden, mert már aludnom kellett volna....

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr737263755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása