Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2989.nap

2014-07-01 17-37-13 DSC_0009.JPGReggel apa átvitt a Kati mamához, mert anya ment fizikóra, így én ma a mamával voltam napközben:
Délelőtt elmentünk vásárolni és vettünk például a Dömének egy csomó kutyakaját, aztán hazajöttünk, lementünk sétálni és ebédeltünk (ami finom lecsó volt ma). Evés után eldugtam játékból hat jutalomfalatot a Dömének és neki kellett megtalálni. Hát néha még segíteni is kellett neki... pedig elvileg ki kellene szagolnia nem?
No mindegy, délután elmentünk a suliba és segítettünk a Krisztinek rendet rakni a szertárban és a tanáriban. Hát voltak érdekes dolgok... Utána vissza mentünk a Mamához a Botival és épp fagyiztunk, amikor megjött apa, de rögtön indultunk is haza átöltözni, majd a Csabáért és végül a sportcsarnokba, ugyanis ma este megnéztük apa kedvenc autós műsorát élőben! Ezt én is szoktam vele nézni, és így élőben is vicces volt (mondjuk abból amit mondtak csak annyit értettem amit apa tolmácsolt, mert angolul beszéltek a műsorvezetők), de az autós részeket nem kellett fordítani, azok elég látványosak voltak! Főleg az autós-foci! Magyar-Angol meccset rendeztek és a magyar csapat nyert 5:3 -ra :)  Na jó, az is segített, hogy velünk volt a Stig is... 
Amikor vége lett a show-nak, hazavittük a Csabát és itthon miközben vacsoráztam, még pont láttuk a ma meccs végét, mert hosszabbítás volt, de sajnos a tizenegyesek ma elmaradtak, mert 1:0 lett a vége...
Fürdés előtt még rábeszéltem anyáékat, hogy skip-bo-zzunk egyet, így mondjuk kicsit később is mentem aludni, de sebaj...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr776465289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása