2973.nap

2014-06-15 16-32-56 DSC_0003.JPG2014-06-15 16-53-26 DSC_0050.JPGMa is jó napom volt:
Reggel folytattam az autóimmal a saját forma 1-es szezonomat, közben apa kivitte a reptérre a kollégájáékat, aztán amikor visszaért, anya kinézett a "kincses szigetre" és hozott is nekem "vásárfiát" : pár autót és egy puzzlét. Amint visszaért, már indultunk is Újpestre, ebédelni. A Klári mama pedig a múlt héten "megrendelt" brokkoli krémlevest csinálta meg és utána sült husit. Hát jól laktunk, azt mondhatom. Kicsit még legóztam, aztán indultunk haza, de útbaejtettük a szuper cukrászdát, ahol már egyszer ettünk finom fagyikat. Hát most is zavarbaejtően sok féle fagyi volt, alig tudtam kettőt választani...
Amikor hazaértünk, megnéztük a mai Városünnep programját, és úgy döntöttünk, hogy ma is elsétálunk a templomhoz. Most apa is jött és mivel épp kevesen voltak, ezért fel tudtunk menni a londoni emeletes buszba, ami viccesen néz ki belül, aztán ismét kipróbáltuk az "ability-parkot", de ma nem a vakok, hanem a kerekes székesek életébe csöppenhettünk bele, csak épp mi az "akadálypálya" után fel tudtunk állni a kerekesszékből... A színpad felé sétálva (ahol már elkezdődött a műsor) pedig találtunk egy hatalmas "kígyók-és-létrák" társast, amit ki is próbáltunk anyával és én nyertem :) Utána az óriás malom játékban is nyertem anya ellen... Aztán miközben a színpadon egymást váltották az ismerős énekesek, még körbejártuk a forgatagot és például a egy sorsjegyes helyen vettünk pár sorsjegyet és mivel három nyert is, ezért most van egy M betűs nyakláncom, egy cédém és egy szép tollam :)
Amikor hazaértünk, megvacsoráztam és már kezdődött is az Ének iskolája, amit anyával végig is néztünk.