Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2972.nap

2014-06-14 09-51-01 DSC_0002.JPGReggel anya lement az oviba, mert előkészültek az alapítványi napra, és kilenc után mi is lementünk apával. Az állat simogatónál rögtön meg is találtuk a Mamát és Annát, és miután adtam pár finom zöld levelet a fehér csacsinak, bementünk az ovi udvarára, ahol épp kezdődtek a futóversenyek. Megnéztünk pár versenyt, aztán Annával visszamentünk az állatokhoz és kicsit lovagoltunk is a póni lovacskákon. Mivel lassan le kellett már vinni sétálni a Dömét, ezért én is inkább hazajöttem, de nem ebédeltünk, hiába volt dél, ugyanis engem és Annát apa elvitt a Kökibe a Kac-kac játszóházba, ahol a Noémi szülinapját ünnepeltük és ott ebédeltünk (én halrudacskákat kértem). 2014-06-14 13-44-48 DSC_0051.JPGNo persze az evés csak rövid időre tudott az asztalhoz vonzani minket, hanem inkább a játszóház őrült klassz játékain futkároztunk, ugrálunk, másztunk :)  Na, jó tortázni és a Noncsit felköszönteni ismét visszamentünk, de aztán újult erővel vetettük magunkat a játékba... Olyan sokáig ott maradtunk, hogy már szinte mindenki hazament, de a Szonjáék még velünk voltak és mivel mondtuk, hogy mi innen megyünk a Városünnepre, a templomhoz, ahol fellép pár előadó A Dal-ból, ezért a Szonja is velünk jött. Igazából a zene olyan hangos volt, hogy csak két számnál mentünk a színpadhoz, amúgy inkább mászkáltunk: így találtunk rá arra a helyre is, ahol egy útvesztőben bekötött szemmel kellett végigmenni egy fehér bottal "kitapogatva" az utat, mint a vakoknak. Hát nem könnyű!  aztán kezdett besötétedni, így hazavittük előbb a Szonját, majd mi is hazajöttünk. Apa csinált nekem vacsorát, pontosabban a cukros brióshoz csinált forró, habos tejet, és bár alapból a tejet nem szeretem, de így elkészítve nagyon fincsi volt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr226301265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása