Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2952.nap

2014-05-25 12-35-57 DSC_0007.JPGDélelőtt elmentünk egy új jégpályára, de most nem tudtunk korizni, hanem majd csak jövő szombaton lesz hely. Én annyira nem is bántam, mert épp nem volt úgyse kedvem korizni. Így hát indultunk tovább Újpestre, de előbb a cukrászdába mentünk a Mama tortájáért és persze ha már ott voltunk, én kértem egy látványos muffint :)  A finom ebéd után már tűkön ültem, úgyhogy megsürgettem az ajándékozást, és milyen jól tettem! Ugyanis egy csúcsszuper micro-chargers pályát kaptam a Mamáéktól, amit persze rögtön ki is próbáltunk, miután apa összeszerelte és mindenkinek leesett az álla, milyen ügyesek ezek a kisautók is! 2014-05-25 16-51-23 DSC_0015.JPGA forma egy rajtját még megnéztük, aztán lassan indultunk haza. Pontosabban engem anyával egyenesen a gyereknapi bulihoz vitt apa - aki ment haza a versenyt tovább nézni - mi pedig Annával kiegészülve mentünk megnézni a bulit: ami a Krisztiék háza előtti játszótéren volt ugyanis. Klassz volt, csak a vattacukrosnak elromlott a gépes sajnos... mondjuk Anna sem járt jól "vattacukorilag" délelőtt: ugyanis ők már voltak itt, de amikor megvették a cukrot, pont eleredt az eső és szinte rámosta Anna kezére az egészet... Nem semmi. Négy után apa is idejött és pont a Vitéz László bábelőadás ment, ami egész vicces volt, úgyhogy azt végignéztük. Közben a Kriszti is odajött, és végre megjavították a vattacukor gépet, így vett nekünk anya egy-egy finomságot :)  Útközben meg is ettük, ugyanis pont vége lett a bulinak, így előbb felugrottunk kicsit a Krisztiékhez (kaptam nutellás palacsintát...), kicsit nyusziztunk is, aztán hazasétáltunk és a házunknál a Kati mamával is összefutottunk.
Itthon apa összerakta a két micro-chargers pálya kombinációját, és már három kisautóval versenyezhettem. Szuper!
Este pedig természetesen néztük anyával az Ének iskolája első óráját...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr596209815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása