2686.nap

2013-09-01 13-34-29 P1020184.JPGHűűű, hát a mai napom igazán szuper lett!
Délelőtt apa leszervezte, hogy ha már úgyis hazavisszük a Botiékat a Kati mamától, akkor akár már jöhetnének is tovább velünk a Vidámparkba!
De nem szaladok ennyire előre... elsőnek tehát hazavittük a Botit és Annát és kicsit még autóztunk a Botival, aztán indultunk ötösben tovább Újpestre a Klári mamához - ebédelni. A fincsi ebéd után kicsit legóztunk és már indultunk is a Vidámparkba... Hamar odaértünk és irtó sokáig ott lehettünk! Kezdtünk a szabadeséses játékkal apával, és utána jött mindenki (kivéve anya) kedvence: a hullámvasút! Na ide még kétszer visszajöttünk és repetáztunk is :)
Na és a többi játék... hát minden nagyon szuper volt, fel sem tudnám sorolni hirtelen, de még a legjobb három is nehezen megállapítható... a legjobbak talán a hullámvasút, a szabadesés a Hip-hop, a SpinningCoaster 2013-09-01 17-34-03 P1020277.JPG(anya kedvence amúgy), az elvarázsolt kastély, a Hintahajó... nem is tudom annyi mindenre ültünk fel - hol anyával, hol apával, és ahol lehetett, ott együtt. Sajnos hat után már csak pár játékra maradt idő és már indulunk is haza illetve előbb persze hazavittük Annáékat. Itthon megvacsoráztunk, és mentem is fürdeni, hogy maradjon egy kis idő játszani a számítógépen, de ma kilenckor szigorúan ágyba lettem küldve, mert holnaptól suli!

2685.nap

2013-08-31 17-34-35 IMG_8082.jpg2013-08-31 18-02-54 IMG_8095.jpgDélelőtt autóztam és miután apa elment vásárolni, anya pedig elkezdett főzni, én próbáltam anyának segíteni a konyhában (igaz, ma nem kellett panírozni, de méricskelni meg ilyesmi is jó). Egész finom lett az ebéd és utána apa kitakarított és átcipelte a szobámból a polcos szekrényt a nagyszobába, ugyanis kellett a hely az íróasztalomnak! Igen, végre összeszerelte apa az íróasztalomat és picit még én is tudtam neki segíteni csavarozgatni. Persze rögtön fel is avattam és matekoztam :) Sőt, anyának is írtam pár matekfeladatot :) Este pedig, a vacsora után megnéztük felvételről a tegnapi Hal a tortán epizódot, mert tegnap ugye lemaradtunk róla...

2684.nap

2013-08-30 16-37-06 DSC_0021.jpgMa is a Mamánál voltam napközben, de most a Botiék voltak velünk, és így minden adott volt egy egész napos autózáshoz. Na jó, egy órát sétáltunk is a Dömével, és persze ebédeltünk is (ma is finom volt), de amúgy egyfolytában autóversenyt játszottunk. Délután jött értem apa és hazahoztuk az autópályát, hogy itthon is versenyeztethessem az autóimat. Egy gyors verseny apával és már jött is anya, aki jó ötlettel állt elő: menjünk el az "állatkertek éjszakájára". Vacsora után el is indultunk és csekély fél óra sorbanállás után be is jutottunk.
Nagyon érdekes volt a sötétben bóklászni! Az első vicces állomás a zsiráf-etetés volt. 2013-08-30 21-39-51 DSC_0024.jpgNagyon aranyos volt a zsiráf, mert igaz, hogy csuklóig bekapta a kezünket, de csak a zoo-csemegét ette ki a tenyerünkből nagyon óvatosan. Aztán a varázshegyben ismét megnéztük az előadást és még körbe mentünk persze, úgyhogy mindent megnéztünk és voltunk a kisállat simogatóba, de már megnőttek a pici kecskék... Na eddigre már eléggé elálmosodtam, úgyhogy kértem apáékat, induljunk már haza és itthon már csak fogmosás volt és már zuhantam is az ágyikómba...

2683.nap

2013-08-29 18-05-24 IMG_8009.jpgReggel apa még itthon volt, de már indult amikor keltem, úgyhogy utána anyával Ének iskolája klippeket néztünk, majd átvitt a Mamához. szerencsére a Noncsi ma is ott volt, így volt kivel autózni és számítógépezni. Apropó autók: még reggel kiválogattam a legjobb 10 autómat, mert majd ha jön a Boti (ő kérte ezt), akkor megversenyeztetjük ezeket a Mamánál lévőkkel a versenypályán. Visszatérve a délelőttre, illetve a délidőre: az ebéd fincsi volt, bableves és a lényeg: a tejbegríz :)
Később, délután pedig lementünk a játszótérre ping-pongozni, homokozni meg ilyesmi. Anya is idejött értem, és amikor felértünk, pont apa után érkeztünk, ő pedig épp az új asztalomat hozta meg az áruházból. Estig még kicsit számítógépeztem, és anyával játszottam, nomeg vacsora és fürdés után együtt néztük a Hal a tortánt...

2682.nap

2013-08-28 19-39-02 IMG_7996.jpgReggel jó sokáig aludtam, aztán amikor már anya is elkészült, átvitt a Kati mamához, ahol már várt a Noémi is, ugyanis egy kis rajzolgatás és autózás után már indultunk is az Eötvös suliba. Ugyanis ma ismerkedős nap volt! Minden osztálytársam ott volt és sorra bemutatkoztunk. Mondjuk speciel ilyen tömeges bemutatkozás után éppenséggel senkinek nem tudtam megjegyezni a nevét, pedig ez jól jött volna a következő játéknál, a "kipp-kopp-ki-kopog-találd-ki-hogy-ki-vagyok"-nál. Még jó, hogy a Noémit azért felismertem... Viszont kaptunk cukrot cserébe :) Nos, ezután lementünk a tornaterembe, ahol a másik felében épp az énekkar gyakorolt, mi pedig terpeszfogóztunk és én tizenöt gyereket is elkaptam! Jó, nem? A fogócska után visszamentünk az osztályterembe és tenyérlenyomatokat csináltunk színes vízfestékekkel. Aki végzett, indulhatott haza, de még egy hupikékes dominót is választhatott. Hazafelé találkoztunk az Aniékkal is és így csatlakozott hozzánk a Boti és a Döme is, és ebéd után kicsit még játszottunk, de a Boti ment edzésre, és a Noémit is hazavitték, de viszont jött anya és amikor levittük sétálni a Dömét, akkor mi már haza is sétáltunk és pont akkor ért haza apa is a munkából. Vacsora után számítógépeztem apával is és anyával is. És beragasztgattuk az új matricákat, apa pedig összerakta az utolsó legó ferrárit is, este pedig ma is megnéztem a Hal a tortánt.

2681.nap

2013-08-27 16-34-49 DSC_0007.jpgMa is a Mamához vitt át anya, de ma sajnos nem voltak ott a Botiék, viszont a Noémi igen, de a lift meg nem volt jó, úgyhogy fel kellett sétálnom a kilencedikre méghozzá egyedül, de fent várt persze a Mama. Aztán délelőtt felhívtuk a Marcit is a nyolcadikról és vele autóztam egy jót délig. Mivel végre megjavították a liftet, levittük sétálni a Dömét és ebéd után lementünk a játszótérre, ahol előbb bodobácsoztunk, és utána épp egy-perc-és-nyersz játékokat játszottunk a labdával amikor megérkezett munkából apa és hazajöttünk. 2013-08-27 18-26-40 DSC_0022.jpgDe itthon sem maradtunk sokáig, mert amikor telefonált anya, hogy végzett a családlátogatással, akkor autóba pattantunk, felvettük őt és mentünk tovább  a Csabáékhoz, mert a Csillának szülinapja van ma és felköszöntöttük. A legjobb (a biliárdozáson kívül) az volt, hogy a nagy vásznon videókat néztünk és a Lili kutyával játszottam. Este értünk haza, így rögtön mentem is fürdeni és apáék még megengedték, hogy kicsit nézzem a Hal a tortánt...

2680.nap

2013-08-26 18-20-44 IMG_7983.jpgMa jó sokat voltam a Kati mamánál, de klassz volt!
Reggel még apa adott reggelit, mert magamtól keltem hétkor, és autóztam amíg anya át nem vitt a Mamához. A "nagy csapat" már ott volt és én a Botival számítógépeztem és autóztam először, amíg az Anna és a Noémi együtt játszottak. Aztán lehetett gombócot gyúrni és persze mindenki csinált valamit, de utána folytattuk a játékot, csak mivel kicsit hangosak voltunk, így ki kellett mennünk az előszobába a Botival... Közben a lányok boltosat játszottak és néha mi is bementünk vevőnek, aztán kitaláltuk, hogy inkább bújócskázzunk inkább...
Ebéd után lementünk az Ildi nénihez, ugyanis van neki egy irtó aranyos pici kutyája. Még csak két hónapos és szinte elfér a tenyerünkben olyan pincuri. Utána ismét "picit" hangosak voltunk, úgyhogy a mama úgy döntött, inkább menjünk le a játszótérre a Rákóczi utcához. Nem is volt gond, amíg csak csepergett az eső, de aztán egyre jobban beborult és kissé későn szedtük a sátorfánkat, úgyhogy hazafelé be kellett állnunk háromszor is egy-egy kapualjba, mert hol rákezdett az eső és mintha dézsából öntenék, hol úgy tűnt, kissé alábbhagy... végül kicsit elázva, de visszaértünk és miután elvitték a Noémit, és a Botiékat is, értem is jött anya és hazasétáltunk. Itthon folytattam a reggel elkezdett autóversenyt és vacsorára anya csinált tejbegrízt (nyami!).

Ui.: este megmértem magam és még mindig 19.3 kiló vagyok...