Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2682.nap

2013-08-28 19-39-02 IMG_7996.jpgReggel jó sokáig aludtam, aztán amikor már anya is elkészült, átvitt a Kati mamához, ahol már várt a Noémi is, ugyanis egy kis rajzolgatás és autózás után már indultunk is az Eötvös suliba. Ugyanis ma ismerkedős nap volt! Minden osztálytársam ott volt és sorra bemutatkoztunk. Mondjuk speciel ilyen tömeges bemutatkozás után éppenséggel senkinek nem tudtam megjegyezni a nevét, pedig ez jól jött volna a következő játéknál, a "kipp-kopp-ki-kopog-találd-ki-hogy-ki-vagyok"-nál. Még jó, hogy a Noémit azért felismertem... Viszont kaptunk cukrot cserébe :) Nos, ezután lementünk a tornaterembe, ahol a másik felében épp az énekkar gyakorolt, mi pedig terpeszfogóztunk és én tizenöt gyereket is elkaptam! Jó, nem? A fogócska után visszamentünk az osztályterembe és tenyérlenyomatokat csináltunk színes vízfestékekkel. Aki végzett, indulhatott haza, de még egy hupikékes dominót is választhatott. Hazafelé találkoztunk az Aniékkal is és így csatlakozott hozzánk a Boti és a Döme is, és ebéd után kicsit még játszottunk, de a Boti ment edzésre, és a Noémit is hazavitték, de viszont jött anya és amikor levittük sétálni a Dömét, akkor mi már haza is sétáltunk és pont akkor ért haza apa is a munkából. Vacsora után számítógépeztem apával is és anyával is. És beragasztgattuk az új matricákat, apa pedig összerakta az utolsó legó ferrárit is, este pedig ma is megnéztem a Hal a tortánt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245482600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása