Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2680.nap

2013-08-26 18-20-44 IMG_7983.jpgMa jó sokat voltam a Kati mamánál, de klassz volt!
Reggel még apa adott reggelit, mert magamtól keltem hétkor, és autóztam amíg anya át nem vitt a Mamához. A "nagy csapat" már ott volt és én a Botival számítógépeztem és autóztam először, amíg az Anna és a Noémi együtt játszottak. Aztán lehetett gombócot gyúrni és persze mindenki csinált valamit, de utána folytattuk a játékot, csak mivel kicsit hangosak voltunk, így ki kellett mennünk az előszobába a Botival... Közben a lányok boltosat játszottak és néha mi is bementünk vevőnek, aztán kitaláltuk, hogy inkább bújócskázzunk inkább...
Ebéd után lementünk az Ildi nénihez, ugyanis van neki egy irtó aranyos pici kutyája. Még csak két hónapos és szinte elfér a tenyerünkben olyan pincuri. Utána ismét "picit" hangosak voltunk, úgyhogy a mama úgy döntött, inkább menjünk le a játszótérre a Rákóczi utcához. Nem is volt gond, amíg csak csepergett az eső, de aztán egyre jobban beborult és kissé későn szedtük a sátorfánkat, úgyhogy hazafelé be kellett állnunk háromszor is egy-egy kapualjba, mert hol rákezdett az eső és mintha dézsából öntenék, hol úgy tűnt, kissé alábbhagy... végül kicsit elázva, de visszaértünk és miután elvitték a Noémit, és a Botiékat is, értem is jött anya és hazasétáltunk. Itthon folytattam a reggel elkezdett autóversenyt és vacsorára anya csinált tejbegrízt (nyami!).

Milán

Ui.: este megmértem magam és még mindig 19.3 kiló vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr385479544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása