2602.nap

2013-06-09 10-52-19 DSC_0008.jpgNa ma is mozgalmas napom volt!
Délelőtt ugyanis meg voltam hívva a Noémi szülinapjára a Kackac játszóházba. Jöttek a  Botiék is és még pár ismerős gyerek, úgyhogy minden adott volt egy fergeteges bulihoz! Irtó jól éreztük magunkat és ömlött mindenkiről a víz, annyit rohangáltunk és ugráltunk... Nagyon sok szuper játék van itt és kaptunk zsetonokat is, szóval szinte mindent ki tudtunk próbálni. 2013-06-09 11-54-43 DSC_0094.jpgPihenésképp ebédeltünk is és természetesen torta is volt, de utána már rohantunk is vissza a játékokhoz :) Hulla fáradtan értem haza és kicsit pihentem, de már mentem is játszani, aztán telefonáltak a Csilláék, hogy menjünk velük el a Dunához, megnézni az árvízi helyzetet. Jelentem a Duna nagyon magasan hömpölyög és nagyon mérgesnek látszik... 2013-06-09 17-59-06 IMG_7699.jpgNem úgy a Nemzeti színház környéke, ahol a szép parkban mászkáltunk - felmentünk a kilátó gúlára, és "eltévedtünk" a labirintusban, aztán egy érdekes fák övezte hajószerű térre is elmentünk, ahol vicces szobrok is vannak. Miután hazaértünk, apa sütött nekünk egy finom gombás pizzát, az volt a vacsoránk, és lassan már kezdődött is a forma egy! Apával azt néztük, de én közben elmentem fürdeni és a vége előtt még ágyba lettem zavarva, mert holnap ovi, de azért addigra már sejthető volt, hogy kik lesznek a dobogón...

2601.nap

2013-06-08 09-57-52 DSC_0017.jpgMa volt az ovimban az alapítványi nap, és mivel én mondtam az üdvözlő verset, ezért már kilencre lent voltunk apával (anya már korábban lement). A Kati mama is lejött az Annával. Miután megvolt az előadásunk, lehetett mindenfélét kipróbálni, például a pónilovaglást. Az egyik lovacska nekem nagyon tetszett és még volt egy pici csikó is! De voltak más háziállatok is, például nyulak is és képzeljétek, kipróbáltuk: a nyulak tényleg szeretik a répát! Úgy befalták, hogy csak na! Azután még persze ugrálóváraztunk is, és apával beneveztünk a családi váltófutásra is, amit holtversenyben megnyertünk :)  2013-06-08 10-50-15 DSC_0100.jpgDél előtt még anya és a Csilla egy szuper előadást adtak, ami után a tombola következett, és mivel anya vett egy csomó cetlit, így négyet nyertünk is (két autót és varázs-szívószálakat is). Amikor véget ért a program, és segítettünk elpakolni, utána mentünk a Kati mamához ebédelni. Miután hazajöttünk, itthon a wii-vel kezdtem játszani, és közben apa ezerrel takarított, és amikor ő elment bevásárolni, akkor anyával játszottam és mikor apa megjött ettem friss kakaóscsigát. Este átjöttek a Csabáék és együtt néztük a forma egy időmérőt és az Ének iskoláját egyszerre, vagyis kapcsolgatva. Vacsorára apa csinált bögrés levest, de még persze fért belém chips és ropi is. Azért is jó, hogy ha átjönnek a Csilláék, mert ilyenkor sokáig fent maradhatok :)

2600.nap - azt a kétezerhatszázát!

2013-06-07 20-44-00 IMG_7588.JPGReggel akkor keltem, amikor apa ment dolgozni, aztán mentünk oviba anyával és képzeljétek, amikor délelőtt kint voltunk az udvaron, én épp az egyeseknél sertepertéltem, és egyszercsak körülnézek - hát a négyes csoport meg sehol! Hová tűntek? Bekukucskáltam és már terítettek az ebédhez! Hamar körberohantam, mert ma igazán a kedvemre valót főztek: paradicsomlevest és rántott halrudacskákat! Sajnos repetázni nem lehetett, mert nem volt annyi... Aztán jött a Mama és mivel a Noncsiért pedig az Ilus néni jött, ezért így négyesben mentünk a játszótérre. Amikor pedig ők hazamentek, mi is felmentünk és autóztam meg a Dömével játszottam kicsit, majd uzsonna után lementünk ismét a játszótérre pingpongozni. Idejött munka után anya és együtt mentünk a Nati nénihez. Szerencsére otthon volt Betti, sőt a barátnője a Niki is és velük tudtam játszani (bújócskáztunk például). Mikor hazaértünk, már hazaért apa is, és hozott nekem a benzinkúton kapható spéci legó autókból, méghozzá egy Ferrari forma egyes autót, amit rögtön össze is raktunk, majd vacsoráztam és mentem fürdeni, meg még kicsit néztem a tévében az éneklős műsort és mentem aludni.

2599.nap

2013-06-06 17-57-38 DSC_0007.jpgHát ma nem úsztam meg - és oviba vitt anya... Nem baj, délelőtt a lovacskás társassal játszottam, és reggeli után pedig a Candy-s társassal, amiben színes cukrokat kell gyűjteni (de nem igaziakat persze). Gyümölcsevés után ki tudtunk menni az udvarra mert épp nem esett az eső. Az ebéd egész jó volt, a gombalevesből repetáztam is, aztán jött értem a Kati mama az Annával és még a Noémit is elhoztuk, így mentünk vissza a mamához, és nemsokára a Kriszti és megérkezett a Botival. Természetesen autóztunk egész délután a Botival és közben előbb apa jött meg a munkából (majd elszaladt még az Imréhez és vissza), aztán a Timi és anya, végül a Kriszti, úgyhogy hirtelen jó sokan lettünk, de indult is mindenki erre-arra, a Krisztiék például színházba, mi pedig sétálni és a szelektívet kidobni a kukákba. Amikor hazaértem még játszottam a wii-vel, utána apa melegített vacsorát és fürdésig, meg még az ágyamban apa nagyon szép forma egyes könyvét nézegettük.

2598.nap

2013-06-05 20-05-40 DSC_0020.jpgReggel ismét kihasználtam, hogy itthon volt fél nyolcig apa, én pedig mivel korán keltem, még addig tudtam forma egyeset játszani a wii-vel. Utána ugyanis anya is kelt és mentünk az önkormányzatba, diákigazolványt csináltatni nekem! Elsőre ijesztően sokan álltak a bejáratnál, de szerencsére másra várhattak, mert negyed óra alatt bejutottunk (miénk volt a 607-es sorszám). Lefotóztak, leírtak mindenfélét és már jöhettünk is haza. Na és képzeljétek, mikor beszélt anya a Kati mamával, akkor sikerült megbeszélni vele, hogy ma had ne menjek oviba, hanem nála lehessek... Még abba is belementem, hogy ebédre tökfőzeléket egyek fasírttal... Ebéd után pedig elmentünk Annáért és vele játszottam egész uzsonnáig, mert akkor a Noémiért is elmentünk és elvittük a lányokat edzésre. Amíg vártunk, megnéztük a nagylányok edzését a Krisztivel, és végül a Timi még haza is hozott minket, anya pedig már a ház előtt várt ránk és hazajöttünk. Itthon tovább forma egyeztem, anya pedig főzött tejbegrízt vacsorára, és utána épp AngryBirds-ös társasoztunk amikor apa is hazaért munkából és áthozta a Mamától az ott felejtett hátas-társak-társast, amivel rögtön játszottunk is a fürdésig.

2597.nap

2013-06-04 17-04-19 DSC_0052.jpgMa is játszottam reggel, amíg még apa megengedte, mert utána anya vitt oviba. Reggelizés után ki is tudtunk menni az udvarra, de ma "csak" fogócskáztunk meg ilyenek. Ebéd után jött értem a Mama (útközben kiokosítottam a forma egyes pilótákból...) és nála játszottam délután. Kivéve, amikor a Kriszti is átjött tanulni, mert akkor csendben kellett lenni. Közben hatalmas zivatar volt odakinn és amikor lecsillapodott és elállt az eső, akkor elmentünk az oviba a Noémiért és akkor vele játszottam autóversenyeset. Közben megjött apa is és kicsit később a Timi is, és lassacskán hazaindultunk. Itthon lejátszottam a 2009-es bajnokságot az autóimmal, aztán apa csinált háromszög szendvicset vacsorára és utána anya is hazaért a Csilláéktól, én pedig lassan mentem fürdeni és aludni...

2596.nap

2013-06-03 19-09-21 IMG_7573.JPGReggel gyorsan játszottam a wii-vel, mert apa még megengedte mielőtt elment volna dolgozni és anya vitt úgyis oviba, tehát reggel több időm volt ilyesmire :)
Őszintén szólva semmi kedvem nem volt ma oviba menni, de csak azért, mert azt hittem uncsi lesz, de pedig mégse lett az, ugyanis kaptunk új játékokat (csak kár, hogy a társast nem tudtuk kipróbálni, mert nem sikerült összeszerelni), és a múltkor a szél miatt elmaradt légvárazás ma lett megtartva. Mindenki kétszer is ugrálóvárazhatott délelőtt :)
Ebéd után pedig elvitt a Kati mama, csak sajnos ő később beteg lett egy kicsit: nagyon fájt a hasa szegénynek, így nem is tudtuk elvinni a lányokat fitnessre. Én próbáltam egyedül játszani az autókkal, aztán a fitness után a Noémit mégis odahozták, így legalább vele tudtam játszani és amikor anya is megérkezett, akkor együtt vittük le sétálni a Dömét és mi haza is jöttünk. Vacsora után folytattam az autóversenyt a szobában a fürdésig.