2588.nap

2013-05-26 10-10-07 IMG_7525.JPGDélelőtt itthon játszottunk, például csináltam bűvésztrükköket anyának, amiket apával gyakoroltam be. Majdnem délre mentünk Újpestre, de kicsit korábban, mert felköszöntöttük a Klári Mamát (és ő pedig engem és anyát) szüli- és névnapok alkalmaiból... A fincsi ebéd után nem sokkal jött a Julika néni és a Gabika is és tortáztunk, közben pedig én apával a tévét is próbáltuk követni, ugyanis a forma egy pont elrajtolt... Miután a Julika néniék hazaindultak, mi is hamar útnak indultunk, ugyanis pont biztonsági autós kőrök voltak, 2013-05-26 14-25-23 DSC_0026.jpgmivel Massa elég csúnyán összetörte a Ferrariját... Útközben a program is kicsit változott, ugyanis felvettük a Kati mamát és a Noémit és velük mentünk az uszoda kertjébe Apacuka koncertre. A buli után hazasétáltunk (ugyanis apa közben hazament megnézni a forma egy végét), és vacsora után kicsivel átjöttek még a Csilláék is és kaptam tőlük (is) hot wheels autókat... szuper! Estig még egy világutazós társast is játszottunk velük és második lettem, aztán amikor ők hazamentek, én is indultam már fürdeni és aludni.

ui.: este méricskélés volt és 19.3 kiló vagyok, valamint 122.5 centi

2587.nap

2013-05-25 08-23-01 IMG_7262.jpgReggel játszottam apával egy világkörüli utazós társast, és ismét nyertem és ismét épp-hogy-csak. Utána még kicsit wii-ztem, majd öltöztünk és én mentem a Kati mamához, mert anyáék mentek apa céges bogrács-bulijára, ahová sajnos gyerekek nem mehettek - így én sem :)
Sebaj, a mamánál előbb autóztam, utána sodokuztunk és társasoztunk, aztán ebéd után a  Dédiék is átjöttek és kaptam tőlük egy marcipán mackós sütit, amit meg is ettem (pontosabban csak a marcipánját, a többit a Mama...). Később, délután megnéztem a tévében a forma egy időmérőt és akkor már kezdett kicsit fájni a  torkom és piros is volt, úgyhogy kaptam rá borogatást miközben a minimaxot néztük. Végül anya jött értem és hazasétáltunk, itthon pedig elmeséltem apának az időmérőt és el is játszottam az autókkal, vacsorára pedig ettem amit apáék hoztak kolbászt, tepertőt és sütit kóstolónak a buliból. Este volt az Ének iskolája, és hát természetesen mi azt néztük anyával...

2586.nap

2013-05-24 20-39-01 DSC_0003.jpgReggel elmentünk anyával az Anikó nénihez, aki nem csak anyának csinálta meg a haját, de az enyémet is klasszul bezselézte. A mamához menet még megálltunk a kis játszótéren hintázni, aztán anya ment dolgozni, én pedig ismét a Mamával voltam. Autóztam is, de együtt is játszottunk, például térképeset. Képzeljétek a Mama könyvében más a zászlója Bosznia-Hercegovinának, ezért meg sem ismertem amikor zászló-felismerőset játszottunk. Ebédre fincsi tejbegríz volt, délután pedig lementünk az oviba anyáék évzárójára. 2013-05-24 20-44-51 DSC_0023.jpgTermészetesen a Noémi is részt vett a műsorban, ami nekem is tetszett. Miután hazaértünk, wii-ztem kicsit és anyával néztük a gyereknapi műsort a tévében, aztán kitaláltuk, hogy mi is főzünk tejbegrízt vacsorára. Épp ekkor ért haza apa, és megmutattuk neki azt a szépséges csokivirág kompozíciót, amit az évzáróra kapott (és rögtön meg is kóstoltuk persze...). Sajnos már későre járt és apával csak picit tudtam játszani és könyvet nézegetni, mert mennem kellett aludni...

2585.nap

2013-05-23 16-50-02 DSC_0002.jpgReggel elkísértem anyát orvoshoz receptért és csak utána mentem a Mamához játszani. Ebéd után pedig siettünk Annáért és a Noémiért, mert csak egyig lehet menni. Alighogy visszaértünk, már hozta is a Botit a Kriszti, de sajnos addig nem tudtunk játszani, amíg a leckéjét meg nem csinálta... Na sebaj, viszont uzsonna után az egész csapat lement a térre és ott tudtunk játszani egy darabig. Ugyanis öt előtt jött értem apa és mentünk a Vangi nénihez, ahol elmeséltem neki és a fiúknak a pünkösdi Hajdúszoboszlói kalandjainkat. Persze utána játszottunk és tornáztunk is egy jó nagyot, és közben anya is odaért, így együtt mentünk innen a doktor nénihez. Érdekes, hogy habár csak ketten voltak előttünk, így is egy órát kellett a szinte üres váróban ücsörögnünk, mire ránk került a sor. Pedig csak egy igazolást kellett kérnünk, mivel beteg már nem vagyok és ezt a doktor néni is megmondta miután megvizsgált. Hazaérve rögtön vacsoráztam sajtos tésztát, és fürdés után - lefekvés előtt, még szerencsére volt idő ma is játszani a világ-utazós társassal és ma is én nyertem!

2584.nap

2013-05-22 18-42-17 IMG_7248.JPGMa is a Mamánál voltam napközben, de már a szemem egész jól gyógyulgat, már nem kell kamillával mosogatni, mert nem ragad össze, csak a szemcseppel kell naponta ötször csepegtetni. Szóval a Mamához átvittem a "mániás" matricás könyveimet és az új társasjátékomat és a Mama elsőre rögtön nyert is benne, pedig nem olyan egyszerű ám bejárni a világot! Ebéd után elmentünk Annáért és a rosszmannba a Dömének kutyakaját venni, aztán még játszottunk kicsit és vittük Annát edzésre. Amíg tartott az edzés, én bementem a Krisztihez a tornaterembe és néztem a nagylányok fitness edzését, aztán a végén a Timi autóval visszahozott minket és anya odajött értem a Mamához. Nemsokára apa is hazaért a munkából és hozott virágokat anyának (egyet az én nevemben is vett: egy szép lila muskátlit) és fel is köszöntöttük a névnapján. Én még játszottam a wii-vel is, aztán anya talált pár olyan játékot, amit korábban kaptam, csak el tettük őket, így előkerült jónéhány kisautó (klassz!) és egy érdekes kirakós logikai játék is, na ezekkel el is voltam estig, olyannyira, hogy már nem is maradt idő a fürdés után az új utazós társassal játszani... na majd holnap!

2583.nap

2013-05-21 16-56-49 DSC_0011.jpgMivel még kicsit gyulladásos a szemem, ezért nem kellett oviba mennem, hanem a Kati mamához vitt anya reggel.
Egy ideig a mamával játszottam, aztán pont indultunk volna kutyát sétáltatni, amikor megérkezett a Kriszti Annával és miután megvártuk őket, végül Annával együtt sétáltunk. Amikor visszaértünk, számítógépeztem kicsit, és ebéd előtt és után pedig Annával játszottam. Az ebéd palócleves volt (nem annyira ízlett) és irtó fincsi banános és almás palacsinta (na ez már sokkal jobban ízlett!). Délután pedig lementünk a nagy játszótérre és kicsit később a Noémit is odahozták, úgyhogy még pár ismerős gyerekkel együtt ismét építettünk a bodobácsoknak és más kis bogaraknak egy lakóparkot. Közben apa is odaért, anya pedig csak beköszönt, mert ment a szülőire az Eötvösbe. Mi hatig maradtunk, aztán felmentünk még a mamához egy kis palacsintáért és még apa is javított valamit a számítógépen, aztán hazajöttünk. Nemsokára anya is hazaért és vacsora után megkaptam apáéktól is a névnapi ajándékomat: egy szívószál mániát, egy pörgetős labdát és egy nagy társasjátékot, amit rögtön fel is avattunk és én nyertem! Pedig nehéz ám! Egy világtérképen kell városról-városra utazni és átszállni a nagyvárosokban meg ilyesmi. Ezzel jól el is ment az idő, úgyhogy ma kivételesen kicsit később mehettem feküdni (holnap úgysincs ovi...)

2582.nap

Címkék: hajdúszoboszló

2013-05-20 11-18-40 P1010357.JPGHát sajnos még a szemem mindig gyulladt, így a vizes programoknak lőttek ma is :(
Mivel amúgy is ez volt a Pünkösdi kiruccanásunk utolsó napja, ezért elmentünk a Nyíregyházi Állatparkba, és egész nap ott voltunk. Egy óra alatt odaértünk, miután kiköltöztünk a szállodából, és délutánig tulajdonképpen sikerült is bebarangolnunk az állatkertet. Láttunk sok szép és furcsa állatot és az is nagyon érdekes volt, hogy itt más elképzelés szerint vannak az állatok, mint a Budapesti állatkertben. Például a parasztudvar szárnyas jószágai lazán sétálgatnak a látogatók között, és a lámákat is lehet kézből etetni, de a gyűrűsfarkú makik is jópofák, 2013-05-20 12-37-30 P1010423.JPGmert ott mászkálnak az emberek között (és persze kekszet és tulajdonképpen bármit elkunyerálnak, amit zörgős zacskóban tartanak). De láttunk még fókákat, jegesmedvét, pingvineket, egy csomó egzotikus halat (hatalmas cápát is!), oroszlánokat, törpe vízilovakat, elefántokat, sokféle majmot és madarat és még ki tudja mennyi érdekes és aranyos állatot. Etettem például lámát és tengerimalacot is és csináltam sok fotót is az új fényképezőmmel és bebarangoltuk a "zöld piramist", azaz a trópusi pálmaházat is a sok hüllővel és bogárral, meg madárral, egyszóval jól elfáradtunk a nagy sétában, ezért négy után már inkább hazaindultunk és így fél hétre haza is értünk és még a Kati mamával is találkoztunk, mert ő pont lent sétált a Dömével. Estig még maradt időm játszani is, aztán egy kis vacsi után mentem is fürdeni és aludni...