Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2695.nap

2013-09-10 16-55-03 DSC_0024.jpgMa is elvitt egy darabon minket apa, és ma a Kriszti volt a "folyosó ügyeletes" reggel a suliban :)   Amikor felértem, rögtön odaadtam a borítékot a Kati néninek, amiben a Tappancs újság előfizetés volt és később, amikor jött a könyvtáros néni, akkor meg is kaptam rögtön az első számot és nagyon klassz kis újság. De délelőtt a tanórák között még volt foci is, és ma megkértem a János bácsit, hogy hagy legyek ma én a kapus... meg is engedte és klassz is volt védeni, de kikaptunk 2:1 -re... sebaj, a lényeg hogy jót játszottunk :)  Délután pedig - mivel épp szépen sütött a nap - a leckeírás után ismét elsétáltunk a Gyula bácsival a játszótérre. Szuper! 
Négykor pedig jött értem a Mama és a Noémivel együtt rögtön jöttünk a mi játszóterünkre, ahol vízibombákkal szórakoztunk... Alighogy elvitték a Noncsit, már jött értem apa és képzeljétek, hozott egy tonna újságot a sulis papírgyűjtő versenyre! Na jó nem biztos hogy egy tonnányi, de hat nehéz doboznyi papírt biztosan felcipeltünk (én segítettem ajtót nyitni meg ilyenek). Közben anya is hazaért és nemsokára pedig átmentünk az Anikóékhoz, mert apa már megint internetet javított náluk, mi pedig addig a Tiffanyval játszottunk. Én kicsit megijesztettem szegény kutyust úgyhogy Anikóhoz menekült inkább, de akkor már úgyis indultunk haza. Itthon még kicsit gomboztam a vacsora után és ma is sikerült kilencre ágyba kerülni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005506365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása